Tudor Only deel VIII

Knap in de zon!

12 likes

Prachtige Tudors weer. Nog steeds geen 54 voorbij zien komen. Ben er erg benieuwd naar.
Vandaag weer de 36mm om de pols.

27 likes

Deze is ook top :heart_eyes:

Draagt de jubilee beter dan de oysterband (merk je verschil)?

19 likes

Vindt de oyster iets beter dragen, dat is dan ook de originele band. De jubilee is van Uncle Seiko, draagt ook goed hoor.
Ben wel benieuwd naar de nieuwe, die nu ook bij de 31/36/39 etc zit.

1 like

Hahaha! Dank je wel man.
Ik ben het met je eens. (Maar smaken verschillen)

1 like

Die nieuwe band is echt wel goed en massief

1 like

Count me in

12 likes

Mijn 36 in het blauw, kan er nog steeds erg van genieten.

14 likes

Dat is idd de originele Tudor nato. Die bevalt -net als al die andere Franse weefseltjes van Tudor- prima.

Na een paar keer dragen wil ik overigens wel steeds terug naar staal. De geldt niet alleen voor de Pro maar ook voor de rest van BB’s: textiel is leuk ter afwisseling maar liefst draag ik ze op staal.

De Pro band heb ik trouwens gewoon nabesteld bij de AD (ik kocht hem op staal), duurde een paar weekjes.

2 likes

Mijn idee is dat de jubilee nog beter om de pols valt aangezien ik dat voorheen ook bij de DJ en een skx op jubilee ervaarde, maar dat valt volgens jou dus wel mee… :thinking: Vrees dat er vroeger of later toch een uncle seiko jubilee besteld gaat worden.

1 like

Super bedankt, wil er graag eentje aanschaffen. Hoeveel kost een los bandje ,?

160 euro. En dat is (uiteraard) inclusief de gespsluiting. Crown&Buckle heeft trouwens een mooi alternatief: de Chevron Noble voor de Pro. Daarmee heb je igg ongeveer dezelfde looks. De feel is wel wat anders (imo minder) dan de OEM nato. Maar goed, voor 1 OEM koop je zo’n 3 Nobles…

Misschien wil een medewerker graag de andere tijdzone aflezen, wie weet

1 like

Doen! Voor de looks, en ze zijn hun geld waard!

1 like

Doe maar niet :joy::grimacing:

Bedankt, heel eerlijk gezegd ben ik niet eens verbaasd dat t 160 euro kost. Gekocht bij Schaap ,? Mocht je er op uitgekeken zijn :blush::wink:

Volgens mij is het de standaard prijs voor Tudor nato’s bij de AD. Voor welke BB dan ook. En voorlopig ben ik er nog niet op uitgekeken: heb hem nog geen 5x gedragen denk ik :upside_down_face:.

1 like

€ 160- valt nog mee in vergelijking met de lederen banden. Die zitten rond de € 600,- voor een BB. Voor dat geld kun je ze op maat volledig naar wens laten maken.