Heel mooi!
Mag ik vragen of je deze in NL hebt gekocht? hoor wisselende verhalen over beschikbaarheid van 2023 modellen bij NL AD’s.
Heel mooi!
Mag ik vragen of je deze in NL hebt gekocht? hoor wisselende verhalen over beschikbaarheid van 2023 modellen bij NL AD’s.
Altijd afgevraagd wat die subdial links aanduid?
Thanks for sharing… maar nee: ook niet mijn cup of tea. De jubilee gekte lijkt een beetje door te slaan
Niiiice! Waar heb je deze kunnen kopen?
Ja is bij een NL AD aangekocht, was gewoon beschikbaar. Net zoals zo goed als alle andere nieuwigheden.
Lijkt cadzand wel?
Ps. Mooi horloge je bent er snel bij
Ps.
ehv had eergisteren nog niets van de nieuwe collectie…
welke zoek je?
Niets in het bijzonder, was er voor iets anders. Maar had ze wel graag gezien
Gefeliciteerd, zeeeer mooi
Hier op dit moment ook maar 2 horloges, waaronder een BB58. Dat is het horloge dat ik standaard pak en zou ik ook prima als enige kunnen dragen.
Ben wel weer voorzichtig aan het kijken naar een 3e, maar dat is voor mij ook de max.
Ja het is dat ik nu ook in een verbouwing zit en voor het klussen dit heel goedkope Ali ding dan om heb .
Na een weekje Tudor Pelagos 39 niks dan lof!
Ok, enige wat van mij anders had gemogen, is de tekst op 6 uur. Die staat teveel naar onderen, toch? Een tikje naar boven was mooier geweest.
Mijn stalen band zit in de doos en blijft daar denk ik, hoewel hij op staal ook heel mooi is.