Tudor Only deel X (Deel 8)

Mooie band maar je hebt hem verkeerd om geplaatst.

7 likes

Goedemorgen!

Vandaag gaan wij het hebben in de klas over onze zintuigen. Vooral je zicht is erg belangrijk… om al die mooie horloges te spotten😎

18 likes

30 likes

Ja klopt na dat de foto was gemaakt kwam ik er ik achter, gelijk gewisseld alleen verzuimd een foto te maken haha

1 like

Die van Bulang zijn goed, wel vrij dik vond ik zelf

15 likes

Tnx! Heb er eerst even een van STRPS geprobeerd, wel een mooie kleur gevonden. Heb de nato van de BB58 ook nog die ik eens wil proberen. Update volgt :grinning:

2 likes

Ik hoorde er al bij m’n gewone Pelagos, maar die is weg en ik heb deze nu.
Zoek alleen een andere band maar nog niet echt een idee wat voor één….

12 likes

Nog even voor het topic de 4K bereikt.

Elke tudormigo hoort toch een HF puzzel te hebben thuis :

1 like

Haha wat een zwans

Na een dikke week dacht ik dat ‘t wel weer tijd was voor iets anders…

Maar de honeymoon blijkt nog niet voorbij te zijn…:heart_eyes:

13 likes

Een HF puzzel

Zo steun je ook nog het KWF, kost maar een schijntje van die dure horloges.

6 likes

Even iets nieuws proberen!

13 likes

Hoe bevalt die band?

Heb er eigenlijk nog geen echte mening over gevormd… Ik denk eerlijk gezegd dat ik dit horloge op leer of nato misschien wel gewoon mooier vindt. Terwijl ik normaal wel een redelijk fan van staal ben :thinking:

Vind het ook niet zo mooi

1 like

Het horloge kan die band goed hebben,staat hem erg goed! Ik heb de mijne gister op 2 piece gezet, zit erg lekker (ik heb na de foto even de band omgedraaid, had hem verkeerd gemonteerd)

9 likes

Ben wat aan het experimenteren, deze had ik van de zomer er een paar weken op. Stond misschien wel beter naar mijn mening.

Eigenlijk is het best een “bandenslet” :smile:

11 likes

15 likes

7 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Tudor Only deel X (Deel 8) (Deel 10).