Tudor Only deel X (Deel 8)

Dat is dan al je vierde jumbo als ik het goed heb toch?
Heb jij al goed passende jubilee end links gevonden?

1 like

Heb laatst de manual vertaal vanuit het Frans. En ben tot de ontdekking gekomen dat je bij de modellen zonder second hack. De seconde wijzer kunt stil zetten en zelfs achter uit kunt laten lopen door een beetje druk te zetten tegen de klok in wijzers niet laten bewegen. Het kan alleen als het horloge minimaal is opgewonden.

1 like

Yep, zo doe ik dat ook bij mijn Speedmaster en El Primero’s.

De end links van Tudor 596 en Rolex 555 zijn oke.
Wat wel belangrijk is dat je de juiste
pinnen gebruikt anders onstaat er speling.
Ja idd mijn vierde voor volgend jaar denk ik aan een Submariner (snow flake)

3 likes

18 likes

Had dit ook al ontdekt bij mijn Skx, leuk trucje, moet je alleen wel beetje oefenen om onder de knie te krijgen.

2 likes

Weet niet wat voor een jubilee je opzoek bent voor mijn 7017 heb ik laatst een Rolex 6251H bracelet gekocht uit het zelfde jaar als het horloge staat erg mooi en heeft een geweldige clasp

23 likes

Ik heb er 596 op zitten maar blijft een flinke spleet tussen end pin en case…
Ik zal als hij terug is eens experimenteren met pinnen.
Heb je de gmt jub nu met 555 end links en sluiten die strak aan?

Voor oyster is 589 als het goed is de beste en die kan ik bij een mede forumlid passen voor ik ze bestel. Seadweller end links schijnen ook te passen (van een 16600) en op deze dweller past een superjubilee schijnbaar ook. Logica zou dan betekenen dat een superjub ook op de jumbo zou moeten passen…

Foto’s van afgelopen week, net geland na een weekje Tenerife :ceuta_and_melilla::sun_with_face:

29 likes

30 likes

Nieuwe band tussen de varkensoren.

21 likes

Nice, welke band is dit?

19 likes

58 op nato gezet.

26 likes

Nog een dagje de Hydronaut.

23 likes

In een kleur waar we vrolijk van worden :+1: dan kan je van t weer nu niet zeggen :sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops:

2 likes

Groeten van zijn kleinere broertje met een gelijkend bandje.

21 likes

Top :+1:

Ja, leuke en vrolijke Tudor. Volgens mij de enige op dit forum?

4 likes

Nog niet eerder gezien, gave dial!

1 like