Dan heb ik de goede keuze gemaakt… ook kleine polsen, en vond het horloge snoephorloge licht en hoorde een krasmagneet…
Vond hem wel heel vet
Dan heb ik de goede keuze gemaakt… ook kleine polsen, en vond het horloge snoephorloge licht en hoorde een krasmagneet…
Vond hem wel heel vet
Krassen valt mee hoor.
Maat ook.
Doet niks af aan de kwaliteit van het horloge he. Is puur het materiaal, wat zelfs sterker is dan staal.
Eens, was een gevoelsdingetje
Het was ook niet dat die maat niet ging bij mij, maar hij draagt groter dan 39 en het comfort van de BB54 is een stuk hoger. Minder scherpe randjes etc.
Dat scherpe ken ik ja
Moet zeggen dat ik de p39 alleen op vakanties draag. Daar is het een heerlijk horloge voor. Tevens draag ik m nooit op de bracelet maar op rubber.
Kan ik inkomen. Daarvoor heb ik deze terug, ideaal voor vakanties en zomer enz
Nu nog eens het bijpassende MN bandje bestellen ervoor!
In afwachting eens de oem band gedraaid. Dat ziet er al stukken beter uit eerlijk gezegd, de velcro zit wat meer uit het zicht zo
Dit is lekker he, oei.
M’n nieuwe GMT samen met een Uncle Executive bracelet geeft wat mij betreft een retro ‘vibe’ . Geslaagd?
Hele grote JA!
Deze zou ik graag naast de BB54 willen hebben. Lijkt op dezelfde endlinks, dat zou schelen. Mooi zo!
Moet eerlijk zeggen dat ik geen liefhebber ben van de jubilee band,maar hij kan het zeker hebben
Zeker! Jubilee is top.