Tudor Only deel X (Deel 8)

Daarna een pelagos voor KCT.

1 like

Bij de KLU kunnen zulk soort dingen al wat makkelijker dan bij de KL :joy:

1 like

Gewoon iemand die het intern op zich neemt om te regelen. Als iedereen zelf betaald kan dat prima en krijg je vaak hele mooie kortingen.
3x raden wat ze betaalden voor de Hamilton x-wind bij 301 SQN.

Tudor geeft helaas vast niet net zo’n hoge korting🤪

1 like

Op dat grote lel? Mag toch hopen minstens 50% :grimacing::sweat_smile:

Misschien wel als je een goed marketing lul verhaal op hangt zoals de marine nationale? :joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Tof hé maar persoonlijk vind ik dit ohh zo’n lelijke horlogeband…
Dikke KCT baret groene nato band erop en hij is af!

Zit je bij 301?
Heb o.a. zelf bij 930 gezeten. :wink:

1 like

Nee zit niet bij 301 maar ken de mannen die de eerst Hamilton voor de f16 hebben laten maken en daarna gehoord wat 301 er voor betaald heeft.

1 like

23 likes

Kleine update:

Geen Tudor was uiteraard geen optie :smile:

3 likes

Mijn beste,

Lekker aan de wandel op deze schitterende herfstdag.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

19 likes

Hey @Pagode gaat alles wel goed? Je hebt je sub nog niet gepost vandaag namelijk :rofl:

4 likes

Trouwens update van mijn Pelagos… Ik zou wachten tot mijn ouders overkwamen maar helaas van het weekend niet zo heel goed nieuws ontvangen. Een van mijn oude vrienden plots overleden. Dus
deze week even op en neer naar Nederland rijden ivm de uitvaart. Op de terugweg langs mijn ouders karren.

7 likes

Gecondoleerd.

1 like

Gecondoleerd en sterkte @Luxata !

1 like

Sterkte en gecondoleerd man.

1 like

Speciaal voor @Luxata om ff te laten zien dat het nog goed met me gaat :grin: maar hij wil natuurlijk gewoon mijn Snowflake ff zien :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Bedankt heren , enne @Pagode ik zal alle foto’s opslaan dan kunnen we er over 20 jaar een timelapse van maken over de verdere ontwikkeling van je patina :joy:

4 likes

Dat van mezelf of van het horloge :rofl: :rofl: :rofl:

4 likes

Beide !

1 like

Gecondoleerd!

1 like