Daar zou toch een zeer leuke meevaller zijn! Oogt prachtig om je pols in ieder geval!
Ik zag deze foto vandaag Jos, en ben eruit dat de BB58 gewoon blijft, meteen van chrono24 afgezwierd. Rubber strap voor de zomer was ook net binnen gekomen.
Had nog een simpele zwarte nato liggen maar denk dat ie m ook wel kan hebben.
Dus de BB58 en BB54 blijven gebroederlijk naast elkaar
Held! Wat deed je van gedachte veranderen?
Heel eerlijk een financiële meevaller en dat ik met name de wijzerplaat van de BB58 prachtig blijf vinden.
Het matte en bij vergroting korrelige structuur is echt prachtig.
Precies Dan!
Voor mij zou de ideale 58 zijn met de bezel en band van de 54. Best of both worlds
Zeker
Helemaal mee eens idd!
Bb54 met blauwe bezel en zwarte plaat zou ook tof zijn .
Hahaha Tja we hebben nog wensen zat
Heb al een verlanglijstje naar Tudor gestuurd.
Als ze nou eens luisteren .
Dat is wat me tot op heden heeft weerhouden van een 58 kopen. Hoewel ik hem echt prachtig vind.
Ach de '58 is echt een topper hoor @Stuntar ik denk dat er bij ieder horloge altijd wel een puntje is wat de eigenaar anders zou willen
Zelf vindt ik de plaat weer mooier van de '58 dan van de '54 en de maat vindt ik net wat mooier voor mijn pols.
Goedemorgen Tudormigo’s
Zeker weten. De 58 is niet voor niets HET horloge van Tudor.
Klopt. Bij de 58 is dat de band. Bij de 54 is dat de bezel. Voorheen had ik een bb41 burgundy en daar was het de dikte. Conclusie: perfectie bestaat niet
Voor de gemiddelde mens zou dit wel meevallen, wij hier op HF zijn eigenlijk allemaal horloge gekkies
speak for yourself Dan