Tudor Only deel X (Deel 8)

Daar zou toch een zeer leuke meevaller zijn! Oogt prachtig om je pols in ieder geval!

Ik zag deze foto vandaag Jos, en ben eruit dat de BB58 gewoon blijft, meteen van chrono24 afgezwierd. Rubber strap voor de zomer was ook net binnen gekomen.

Had nog een simpele zwarte nato liggen maar denk dat ie m ook wel kan hebben.

Dus de BB58 en BB54 blijven gebroederlijk naast elkaar :grinning:

18 likes

Held! Wat deed je van gedachte veranderen?

De '58 op rubber draagt heerlijk en niet alleen in de zomer hoor :wink:

17 likes

Welk referentienummer heeft deze?@FlorisJan

1 like

Heel eerlijk een financiële meevaller en dat ik met name de wijzerplaat van de BB58 prachtig blijf vinden.

3 likes

Het matte en bij vergroting korrelige structuur is echt prachtig.

1 like

Precies Dan!

1 like

Voor mij zou de ideale 58 zijn met de bezel en band van de 54. Best of both worlds :wink:

2 likes

Inderdaad. Of een BB54 in deze kleur blauw.

21 likes

Zeker :boom:

1 like

Helemaal mee eens idd!

1 like

Bb54 met blauwe bezel en zwarte plaat zou ook tof zijn :slight_smile: .

2 likes

Hahaha Tja we hebben nog wensen zat :wink:
Heb al een verlanglijstje naar Tudor gestuurd.

2 likes

Als ze nou eens luisteren :laughing:.

1 like

Dat is wat me tot op heden heeft weerhouden van een 58 kopen. Hoewel ik hem echt prachtig vind.

1 like

Ach de '58 is echt een topper hoor @Stuntar ik denk dat er bij ieder horloge altijd wel een puntje is wat de eigenaar anders zou willen :no_mouth:
Zelf vindt ik de plaat weer mooier van de '58 dan van de '54 en de maat vindt ik net wat mooier voor mijn pols.

Goedemorgen Tudormigo’s :hugs:

15 likes

Zeker weten. De 58 is niet voor niets HET horloge van Tudor.

Klopt. Bij de 58 is dat de band. Bij de 54 is dat de bezel. Voorheen had ik een bb41 burgundy en daar was het de dikte. Conclusie: perfectie bestaat niet :stuck_out_tongue:

3 likes

Voor de gemiddelde mens zou dit wel meevallen, wij hier op HF zijn eigenlijk allemaal horloge gekkies :face_with_peeking_eye:

2 likes

:point_up_2:speak for yourself Dan :crazy_face:

2 likes