Tudor Only deel X (Deel 8)

Sinds de introductie bij W&W de monochrome BB willen proberen (lees: hebben).

Nu de gelegenheid gehad om hem om de pols te slingeren bij de AD. Wat een prachthorloge is het! In vele opzichten megaveel value for money. Instant winner.

En toch heb ik hem laten liggen. Teveel gelijkenis met de SD. Voor nu dan. Want ik sluit niet uit dat de monochrome versie er alsnog eens gaat komen… Dat horloge klopt gewoon :bomb:.

37 likes

Hebben hier nog mensen de Tudor BB gmt met zwarte plaat? En wat mooie foto’s? :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Bedoel je deze😎

30 likes

Jaa, prachtig :ok_hand:t2: Bevalt ie?

1 like

De witte is ook erg lekker…

24 likes

super gaaf! Bracelet staat 'm ook goed.

1 like

Ja hij bevalt erg goed, heb hem al 5 jaar😀

De bezel is echt prachtig met de zon erop, en in de nacht is de lume😎

2 likes

49 likes

Tudor rose :rose:

43 likes

Haha ik had precies hetzelfde. Daarom heeft de SD het veld geruimd😀

7 likes

51 likes

Deze is wel erg netjes…

1 like

Kast heeft een lichte refinishing gehad en de wijzers zijn opnieuw gelumed. Verder werkt mijn softbox ook alle oneffenheden sterk weg :sweat_smile:. Dus ziet er in daglicht toch een pak anders uit

4 likes

Het blijft een topper

28 likes

Kijk , snowflake met vierkanten indexen :heart_eyes: dit is toch zoveel mooier als wat Tudor nu blijft doen.

2 likes

Als ik 'm zo zie; absoluut een ondergewaardeerd model!

Heerlijk…! :heart_eyes:

1 like

Ik snap je dilemma! Hoe verhoudt de dikte van de BB zich ten opzichte van de SD?

1 like

29 likes

Ik ben gewend aan de dikte van de BB (de burgundy METAS heb ik ook een blauwe maandag gehad). Dus dat is geen issue, te meer daar de SD ook ‘een tonnetje op de pols’ is.

Het geheel van de monochrome BB doet een stuk massiever (en ook kwalitatiever) aan dan een oude SD. En ik vind hem zeker niet te dik. Maar ik vind de BB Pro ook niet te dik dus dat is allemaal erg persoonlijk. Bovendien ligt deze nieuwe BB heel goed gebalanceerd op de pols. Zeker op de 5 link/jubilee band die ik probeerde.

Laat ik zo zeggen: had ik de SD niet gehad, dan was het een instant buy geweest.

3 likes