Heb je een op het oog?
Gelist voor de stalen, het zou gelukkig niet zo lang duren als in het verleden.
Ik hou van rubber maar voor dit horloge is de 3 link de beste optie.
Rubber oogde wat saai. De stalen bracelet icm de gilt accenten ( die in het echt mooier en feller waren dan ik verwachtte ) en het mooie rood, gaven me wat iron man vibes.
Passen is uiteraard weten, het is voor iedereen een persoonlijke keuze. Ik vond rubber meer passend op een bb54 of de 41 monochrome.
Okay op de list,hier in Den Haag ligt hij gewoon in de etalage!
ik ga dit weekend een uitstapje maken naar aken, daar liggen de nieuwe modellen ook vaak.
al enkele keren geluk gehad.
als je de kleurencombo mooi vind zou ik zeker niet twijfelen.
het is een enorm mooi horloge en denk ook wel dat deze met de jaren met wat wear & tear enkel mooier zal worden.
Ik bezit twee Tudor BB’s van 41mm en begrijp dat sommigen de kast met name te hoog vinden. Hierdoor draagt deze volgens mij juist stoer, robuust en aanwezig.
Op mijn 17cm pols vind ik het helemaal oké en daarnaast heb ik tevens een 925, oftewel een BB58 en die draagt inderdaad veel subtieler en minder aanwezig.
Kijk maar naar de verschillen op de pols
Thanx voor je Post:wink:
Ik ben er nog niet uit hoor,nee ik maak nooit fotoos als ik ga passen ben te druk bezig met het horloge.
Heb ze allebei omgehad en op staal is hij het mooiste,maar dat is bij mij altijd zo
Persoonlijk zou ik altijd voor staal gaan. Puur voor de houdbaarheid, staal blijft eigenlijk altijd wel mooi. Eventueel aftermarket rubber voor de afwisseling.
Een chrono is voor mij wat te groot en hoog. Ik heb bij de release de two-tone versie gepast.
Het horloge is heel mooi maar helaas niets voor mij.
Persoonlijk zou ik de bb58 ook op staal nemen en achteraf een zuludiver octopod mk3 clasp + enkele nato’s erbij bestellen. Deze kan je ook gebruiken op andere horloges en zien er netes en strak uit.
Even terzijde…
Ik kwam vandaag deze tegen op de tudor pagina, iemand die zijn bb58 blue naar ‘the alchemist’ gebracht had voor hem een used en vintage look te geven.
Gewaagd maar ik vind het wel knap. Moest die van mij niet in perfecte staat zijn en ik had een bekraste bezel, dan zou ik dit nog wel durven doen
Tof hoe ze de lume gedaan hebben!
die is ook mooi ! had ik maar wat meer lef
Deze heb ik alleen maar gedragen in mijn werk! Heb hem helaas verkocht.
Ik vind dat dit verboden moet worden!
Wel al wat gepast maar nog niets concreets.
Bij wie ga je dan lucker of kuper???
Ik kom vaker bij kuper heb daar al verschillende horloges gekocht
Vind de baas een hele fijne man om zaken mee te doen
Lucker gaat stoppen daar is veel aan 30% korting behalve Rolex en tudor
Studio kuper is aan het verbouwen en zou ook waarschijnlijk een paar dagen dicht gaan dus mss beter even informeren of die wel open is