Dat is een illusie. Die bestaat niet. Het is 1 productierun en op=op. Je kan hem kopen of niet.
I know……maar als de AD in NL aangeeft er nog geen te hebben ontvangen dan geloof ik dat. Verder waren er meer gegadigden vandaar de wens of wachtlijst.
Plaatje nog maar
Ik mag deze een tijdje lenen (en eventueel overnemen). Echt wel een cool ding en next level vergeleken met de Black Bay serie.
Ik ben alleen nog niet echt overtuigd wat betreft de maten.
Wie heeft er ervaring met deze en de Pelagos 39?
Welke draagt fijner?
Onzin. Ik heb hem 2 weken. Nederlandse AD. Ze zijn allang uitgeleverd. Sommige AD’s krijgen er niet 1. En daarmee dus ook op.
Oké duidelijk.
Heb ze beide gehad en moet eerlijk zeggen dat de P39 beter is qua formaat en sluiting. Zijn 2 verschillende horloges. De 25600TB heeft een HEV en datumvenster.
Dank voor het delen.
Een goede sluiting kan ik heel erg waarderen en een no-date is handiger.
Ik vind de plaat en bezel mooier van de 42mm maar de band (22mm) en sluiting doen voor mij wat afbreuk, de 39 draagt dan ook fijner maar is ook minder robuust en voelt ook fragieler….
@allemaal. Wie heeft een witte chrono en kan mij en vooral mijn vrouw overhalen om 19-8 naar gassan te gaan.
Graag plaatjes als jullie hebben
Wat is er 19-8?
Dan ben ik een dagje amsterdam. En zit een bezoek aan gassan ergens wel in de planning. Maar de vrouw in huis zegt van ja die mooie reclame fotos zien er goed uit maar hoe is die in het echt
Dan moet ze effe meelopen naar binnen. Hoe moeilijk is het?
Deze maat kan jij prima hebben
De maat is niet zo zeer het probleem, maar 2mm dunner en hij was perfect geweest.
Hahaha ja dat is waar en de P39 is dat weer wel.
Heb de P39 twee jaar lang met veel plezier gedragen, echt een topper.
Ga gewoon eens langs een AD en even passen.
Gelukkig niet op jubilee fijne vakantie Daniel :
Fijne vakantie en een mooi horloge mee
Thanks Henri!
Thx Luuk! Gaat goedkomen