Ik ben aan het overwegen om naast m’n FXD MN en Submariner 9411/0 er een Pelagos 39 als daily en travel watch bij te nemen. Iemand ervaring met deze combinatie & was er teveel overlap?
Zit er een stalen band bij je submariner ? Zo ja, dan zou ik geen p39 er bij nemen die overlapt wel. De FXD kan er prima naast. Heb ik ook voor een lange tijd gedaan
Moest hiervoor een bijpassende stalen / zilveren band beschikbaar zijn, had ik die inderdaad meteen gekozen. Blijft de leukste BB58 voor mij.
Ik heb er inderdaad een stalen band bij. De reden dat ik de P39 overweeg is het feit dat ik nogal wat internationaal reis voor mijn werk en de vintage Submariner is daarvoor niet altijd ideaal…
wel mooi die tudor sub
mooier als mijn p39
Vintage Tudor / Rolex blijft wel echt iets speciaals vind ik.
ben normaal niet van vintage en denk dat ik eerder voor een vintage tudor zou kiezen dan een rolex
Heb de P39 een tijdje naast elkaar gedragen heerlijk duo man leuk om af te wisselen lekker blauw en op een nato de FXD rocken en als het iets netter moest kon de P39 toch ook alles aan.
Bij omega heb je ook kans op qc issues. Zo had ik een seamaster, waar bij een van de streepjes van de minute track, zichtbaar te kort was. En die kost nu list volgens mij €6700?
Geniet ervan! Sinds april zelfde verhaal bij mij. Top horloge.
Dingen als krassen en butsen niet, gelijk lopen vind ik niet erg maar die dingen die ik noemde wel.
Ooit een stofje op een wijzerplaat gehad van een Rolex heeeel lang geleden.
Maakte me gek
Is een BB gmt dan niet iets voor je ?
Iets goedkoper dan de Pelagos modellen maar wel even zo mooi
Ho eens, waar sta jij dan?
Op het cellardeck van de D12-B om heel precies te zijn.
Erg mooi heb zelf net 75304 Jumbo gekocht.