Tudor Only deel X

Voor een hydro wel een specifieke zoektocht maaontro/chrono, Yahoo, eBay, Google, insta.
De jacht is het leukste zeggen ze toch altijd🤔

3 likes

Yes :+1:

3 likes

Ja ik geloof best dat hij heel goed draagt. Het is natuurlijk ook titanium, lekker licht. En op nato draagt het natuurlijk ook al heel comfortabel. De dikte is idd spot-on. :ok_hand: Ik zou hem graag eens in het echt zien en passen. :pray: Jammer dat ze nooit echt in vitrines liggen.

Misschien moeten we eens een Tudor GTG organiseren? :grin:

4 likes

Echt ongezien comfortabel ook, ik voel amper dat ik een horloge om heb. Dat is nog nooit gebeurd met een 42mm duiker :sunglasses:

Zeker eens doen als je de kans hebt!

9 likes

:ok_hand:, dol op groen, maar niet op knalgroen

Vandaag weer deze om

11 likes

Ik had nog een aantal Erika MN banden die ik draag op de Pelagos39.
Nu zijn deze 21mm en de lug maat van de FXD is 22mm maar daar zie je echt niets van, de Erika zijn ook iets breder dan 21mm.
Alleen krijg je die MN banden natuurlijk nooit door die fixed lugs heen :thinking:
Dus vanavond even zitten klooien. Had natuurlijk weer nieuwe kunnen bestellen maar dat is toch 85 ekkies voor dat stukje elastiek.
Zo ziet het er eerst uit ( deze moet ik nog doen)

Het uiteinde is dubbel gevouwen en daar zit dat haakje in. Dus stiksel loshalen en de haak eraf

Daarna niet dubbel omvouwen maar enkel, dan past deze door de vaste lugs heen en weer vast stikken ( of gewoon met naald en draad)
Als de band dan weer door de lugs zit het haakje weer om de band heen frotten.
Dat gaat dan makkelijk omdat je veel meer ruimte in die lus hebt .

En klaar ben je, je hoeft dus niets te knippen dus ook niet bang dat het gaat rafelen. Het is maar een tip voor de FXD bezitters :wink:

18 likes
    Gaaf zeg
1 like

Cross post. Goedemorgen Tudoristen

13 likes

16 likes

Wat een toppertje :star_struck:

33 likes

17 likes

Ik zag dit voorbij komen op YouTube. De BB58 heeft natuurlijk groene lume, maar blauw zou spot-on zijn geweest voor de blauwe variant. :face_with_monocle:

Welke lume heeft je voorkeur voor de BB58?
  • Blauwe lume :large_blue_circle:
  • Groene lume :green_circle:
0 stemmers
3 likes

Ik kan hier ook weer ‘posten’

26 likes

Andere velcro band

17 likes

Linkje?

1 like

13 likes

Staat ook tof, welk merk ?

Tactical Frog?

2 likes

26 likes

Klopt, Tactical Frog. En moet zeggen zit ook goed.

1 like