Vandaag de bb39 en de 36 gepast , erg mooi in het echt , de blauwe sprong er voor mij uit
welke vond je beter 36 of 39??
en welke polsmaat heb je?
ik heb de 39 ook gehad en laats de 36 geprobeerd ik neig meer naar de 36
Ik heb een 17 cm pols , de 36 is dunner en de band heeft meer taper en staat eleganter , verder is ie natuurlijk klein, op de foto lijkt ie groter, maar goed te doen . De 39 is perfect qua maat maar wat robuuster en dikker
ik vind de taper van de 36 ook mooier maar idd de 39 is ook een goede maat maar wat je zegt wat dikker en robuuster
wat een luxe problemen allemaal
Eigenlijk de enige tudors die ik voorzichtig op het oog heb. Vind ze erg mooi.
Ben wel bang dat ik de 39 te dik vind en de 36 te klein maar Ik moet ze nog even gaan passen
Het is altijd iets met ons haha , de 39 is niet te dik maar in verhouding goed. Ik denk dat de 36 in champagne nog wat groter lijkt door de kleur maar die had men niet.
De 36 is echt perfect sportief maar ook dressy als je een smalle pols hebt. Die blauwe dail heeft ook altijd een ander kleurtje super nice
valt eigenlijk ook wel mee.
Leuke horloges om als set te kopen voor man en vrouw. (Ik heb net een nieuw horloge gekocht dus zou ik mijn vriendin zo kunnen overtuigen?)
Mooi! Sluiter beter aan dan de standaard meegeleverde banden.
Ik heb recentelijk mijn BB54 op een jubilee band gezet met behoud van de originele clasp. Ik was tussen kerst en oud & nieuw in Genève op vakantie. Natuurlijk heb ik daar de nodige horlogezaken bezocht waaronder de Tudor boetiek. De medewerker was erg te spreken over mijn aanpassing. Hij had er nog nooit zo 1 gezien en vroeg zelfs of hij er een foto van mocht maken.
Staat
Heel tof die Ranger gefeliciteerd met je aanwinst.
Heel tof! Echt een verbetering t.o.v. de originele band met die lelijke
puntjes erop
Dank je
Vind het gewoon echt een leuk model