Tudor Only deel X

Ja, ik wil alles van Tudor wel een keer proberen :face_with_peeking_eye::smile:

Maar nee, niets wint het van de goede oude blauwe BB58! Tudor op zijn best wat mij betreft :blue_heart:

34 likes

Ja blauwe is ook top :facepunch:

Vandaag de P01 :call_me_hand:

22 likes

Valt mij nu eerlijk gezegd pas op dat het nu 2 lijnen tekst zijn in plaats van 3 bij de 6 uurs positie door de verandering van ‘chronometer officially certified’ naar ‘master chronometer’. Verder ook de kleinere en scherpere kroon in stijl van de BB54 en Metas BB41. Positieve punten

3 likes

Denk niet echt dat dat van invloed is .

1 like

Veel positieve klanken voor de nieuwe toevoegingen in de Tudor line-up. Stiekem had ik gehoopt op een extra toevoeging aan de 54 serie voor de kleiner gepolsden. Een monochrome zwart of blauw bijvoorbeeld…

Tot die tijd mag deze dan nog even blijven denk ik :innocent:

24 likes

:facepunch:

20 likes

Deze is zo mooi

1 like

Eetse strakjes Tudioten!

21 likes

15 likes

Volgens mij is dat louter een kwestie van tijd eer de BB54 line up wordt verbreed… Geduld dus!

3 likes

Volgend jaar wie weet wat kleur :crossed_fingers::blush:

Eigenlijk mochten ze de BB lineup wel eens opgekuist hebben. De oude 58’s met oude sluiting, de rest T-fit. Dan de pro met zijn veel dikkere uurwerk, maar ook 39mm net zoals de nieuwe 58 GMT. De ene een rubber band, de andere niet… Een deel Metas, een deel niet. De gouden 58 heeft geen rivets, de rest wel. Verschillende kronen, verschillende secondenwijzers en ga zo maar door.

5 likes

Ja ze maken er een zooitje van bij Tudor :blush:

3 likes

Ze moeten alleen nog effe bij Rolex kijken hoe ze de beschikbaarheid in de winkel kunnen aanpassen. :rofl:

1 like

Is bij veel modellen net zo rot als bij Rolex!!

1 like

37 likes

Voor mijn gevoel minder. En voor mijn gevoel is het niet zo bij Tudor dat de grijze jongens ze wel volop hebben…

1 like

Mooie combi… die is zomer klaar…

1 like

Ben al zo vaak binnen geweest bij Schaap voor een Tudor en ging altijd weer naar buiten zonder dus :frowning_face:

1 like

Na W&W gelukkig geen prikkel om iets anders te willen. Voor mij nog steeds de ideale BB:

37 likes