Ben me maar weer aan het oriënteren want mn horlogepot dreigt weer goed gevuld te raken dus ik mag weer. Maar………. Het is zo moeilijk
Band laten aanpassen zodat je geen band meer onder het horloge hebt en geen open stuk klittenband meer hebt
Vandaag de nieuwe gepast.
Als je maar een horloge hebt is dit echt een topper. Zelf vind ik de Burgundy toch wat leuker. Denk er sterk aan deze te kopen en dan op rubber te dragen in de zomer.
Mooi van Tudor en de juwelier. Kon m zo meenemen de nieuwe zwarte. Geen exhibition only taferelen
En dat is toch weer een paar mm. platter op de pols.
Heb nu al weer een tijdje een band van Frogsquadstrap en dus ook zonder band onder het horloge.
Welk horloge ligt daar op de achtergrond?
Morning en proficiat!
Dan had je ook gewoon een kleinere band kunnen bestellen. Er zijn namelijk meerdere maten te krijgen.
Maar wat heb je laten aanpassen? In principes ziet het eruit als of deze alleen anders is gevouwen.
Zitten wel wat referentie fouten in dit filmpje. Big block referentie terwijl die een small block prince laat zien.
Nee bij grotere pols omtrek heb je juist een langere band nodig om geen open stuk klittenband zichtbaar te hebben.
Dit hebben ze gedaan bij Frogsquadsraps:
We deconstruct the strap, remove the average velcro from the OEM strap, and use a superior hook and loop product. The strap has plenty of travel / adjustability, the hardware as in the photo slides along the length of the strap the facilitate the fit required.
Lijkt me erg ongemakkelijk om 'm, op de onderste foto, om te doen met de band naar binnen gericht?
Lekker Ed
Er zit gewoon een sluiting net zoals bij MN banden. Dat klittenband gebruik je alleen bij het bevestigen van de band op de horloge kast.
Prachtige aanwinst Ed