Heel vaak om de pols deze , vaker dan verwacht.
Vandaag mijn eerste aankoop gedaan in een voor mij onbekende prijsklasse bij @Royke74 van Q-watches in Veldhoven , prima geholpen en voor een hele nette prijs
Tudor Black Bay 41 Red van 2022
Zeg ga eens je mond spoelen. Een Zealande is nooit een mooie optie.
Heb je hem al gekocht? Die OG?
Hoi! Mijn eerste post hier na al veel te hebben gelezen en te hebben bijgeleerd!
Ik ben van plan om mijn eerste Tudor aan te schaffen binnen een paar maand, dit wordt dan ook het eerste luxe uurwerk dat ik koop. De 1926 in zwart (in 41mm). Prachtig!!!
Maar ik ben al een paar erkende dealers binnengegaan om deze in het echt te zien, en ze zeggen allemaal dat deze niet meer te bestellen is. Komt er een nieuwe versie van? Andere kleuren of raden jullie aan om bij nog meer dealers te zoeken?
Bedankt voor alle info!
Dankjewel! Echt blij mee
@pasd bij jouw pelagos zit er tussen de wijzers en de markers ook verschil in sterkte van de lume?
Ik merk namelijk dat het bij mij zo is/lijkt vandaar m´n vraag
De wijzers lijken iets minder “fel” te zijn.
Tja dat ligt ook aan de tijd dat het aan licht heeft blootgestaan.
De lumeblocks van de markers laden sterker en sneller op.
Ook de hoek van de camera is bepalend, deze foto’s zijn een paar seconden na elkaar genomen en hier zie je duidelijk verschillen.
Ik had het ook online al gelezen maar wou toch de vraag stellen aangezien jij hem al +1j aan de pols hebt… bedankt
Ik kan het online niet zo snel vinden maar iemand die weet wat de rubberen band voor de pelagos 39 los kost?
Geen flauw idee. Ff AD bellen?
Heb je de originele stalen band er ook bij?