Tudor Only deel X

Bedankt

Bedankt en ik twijfelde of ik wel of niet moet doen… nu wachten op de :sunny: kijken hoe het dan staat…

1 like

G´morgen

18 likes

29 likes

Dat ziet er tof uit daar :+1::parasol_on_ground:

1 like

Eindelijk ook een beetje zon hier.
Fijn weekend gewenst.

19 likes

Genietse!

1 like

Ff bij de slager met de 54

34 likes

Blijft top ding. Zodra ik geld heb vrijgespeeld gaat deze er ook komen.

1 like

:100:

2 likes

Fijn weekend! :crown:

39 likes

Schitterend! Zo clean

1 like

Jij bevindt je op een jaloersmakende locatie :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dankjewel voor de informatie! Het is denk ik een kwestie van actief AD’s benaderen en af en toe eens binnenlopen. Hele mooie NA en gefeliciteerd met je BB54👍 Mooi dat het is gelukt in de Filipijnen. Ik moet het horloge ook nog in het echt gaan bekijken, heb hem nu vooral van achter het beeldscherm bekeken. Binnenkort dus even naar de AD om hem te gaan passen. Ik wil de BB58 ook dan nog passen ivm de maat. Een groot pluspunt lijkt mij wel de t-fit clasp op de BB54

2 likes

Thanks! Ja blijkbaar werkt het zo… :+1:t3: T-clasp is top. Bij aankomst in NL kon ik ‘m gelijk iets strakker zetten door de kou. Formaat is ook fantastisch. Veel plezier en succes met de zoektocht. :white_check_mark:

2 likes

Fijne vakantie!

Cheers van de andere Tudor die aan het wachten is op zijn frieten

24 likes

Is de BB58 GMT al ergens gespot?

Fijne avond :hugs:

24 likes

Yes! En het gaat nog beter worden. As we speak onderweg naar het zuiden en het strand :wink:

2 likes

Er zijn inmiddels manieren om ook een BB54 onder list te scoren, maar passen bij de AD is wel prettig. BB54 is een fantastisch horloge!