Tudor Only deel X

Ja gelukkig maar, hoe lang is die nu weg geweest?

1 like

Ruim twee maanden,en het is dat ik zelf gebeld en gemaild heb want anders had ik denk ik nog langer moeten wachten.Uurwerk wisselen hoeft toch niet zolang te duren en nu maar hopen dat de rest verder goed is want horloge had geen gebruikssporen!!

18 likes

Tudors zonder datum zijn best wel lekker makkelijk denk ik

Gewoon vergeten en eigenlijk geen zin om te verzetten, morgen maar weer. Maar wat een ding :ok_hand:

24 likes

Is dit de 79260 van Brickie?

1 like

Deze bedoel je?

22 likes

Sinds vanmiddag een (vrijwel) tijdcorrecte jubilee op de Jumbo (die nooit op jub geleverd is) dankzij @Lexie2797.

Vrijdag weg voor een bezoekje aan tempus voor een volledige spa en als de mannen van @Tempusuurwerktechniek het juiste materiaal binnen hebben hopelijk ook meteen het cutten van de bezel!

27 likes

19 likes

Die ja🤤

Dacht dat die verkocht was

1 like

Ja dat is die ook :joy:

4 likes

Maar… :roll_eyes:

:diving_mask:

20 likes

Lekker in het water aan het spelen geweest :wink:

1 like

X-post :hugs:

23 likes

Vroeg aan de wandel op het strand in Valencia :es:

Kom ik dit tegen :wink:

17 likes

Daar ook al?!

Ik hier aan de wandel in Barcelona, kom ik dit tegen…:

18 likes

:vietnam:

21 likes

Na gisteren de Pelagos 39 gepast te hebben, zou ik mijn BB58 ook tegen dat horloge willen ruilen.

Iemand interesse om zijn Pelagos of GMT white te ruilen? Uiteraard met bijbetaling, dat spreekt voor zich.

17 likes

Zag een BB54 op rubber in de etalage liggen bij SC Utrecht! Niet gechecked of hij beschikbaar is, maar ook geen bordje voor exhibition only (wat ik daar eerder bij de ranger heb gezien).

1 like

Het Tudor virus is overal :es:
Vandaag prima weertje, geniet ervan!

4 likes