Tudor Only deel X

Ik snapte je wel.

1 like

Nog steeds geen zin, morgen weer een dag

19 likes

Okay begreep je ff verkeerd,sorry :blush:

2 likes

Heerlijk weer !

12 likes

Echt een gaaf ding zo’n date day!

1 like

Tja ik vraag het hierom, mijn P39 loopt iets te langzaam -7 seconden per 24 uur.
Nu heb ik daar totaal geen problemen mee omdat ik hem maar een dag of twee achter elkaar draag en dan weer wat anders om doe. Maar het hoort niet en heb nu nog garantie.
Dus voor dat deze afloopt moet ik hem wel even laten doen. Ik heb gewoon geen zin dat ik de P39 straks weer 6 weken ofzo kwijt ben.

1 like

Strakker afregelen kunnen ze wellicht gewoon in de winkel. Afgelopen jaar hebben ze in Utrecht mijn Explorer ook van +8 naar +2 ingeregeld. Duurde ongeveer 1 kop koffie :slight_smile:

1 like

Dat zou wel mooi zijn :+1:

1 like

21 likes

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

17 likes

Mijn BB58 loopt ook zoiets. :face_with_monocle: Viel me ook wel tegen hoor. Je zou denken dat ze dat strakker uitleveren. Ik heb nog een jaar garantie. :grimacing:

1 like

Tja heb deze nu anderhalf jaar en in het begin liep deze prima, het is mij pas de laatste tijd opgevallen.
P39 is van 2022 dus garantie 27 :wink:

1 like

Oké ja alsnog wel typisch. Maar als het enkel om afregelen gaat zou ik gewoon lekker een betrouwbare horlogemaker zoeken die het voor een paar tientjes doet.

1 like

Om deze reden. En dat op alle lugs. Dat was natuurlijk totaal niet nodig.

En een reparatie waarbij ‘iets over het hoofd’ werd gezien, waardoor het uurwerk een dag later al vastliep. En nog een paar van die knulligheden.

Garantie of niet, ik breng m’n horloges alleen nog naar betrouwbare adressen zoals Tempus en @PeterLC. :ok_hand:

4 likes

Zoveel Tudor AD’s heb je niet om uit te kiezen volgens mij :slight_smile:

Rondje Berlijn met deze:

18 likes

Onzin. Dat begrijp je zelf ook wel.

1 like

Ik denk dat hij dan ook gewoon wordt opgestuurd en ben je hem echt wel minimaal twee maanden kwijt!.

18 likes

Neen. De pest is dat je het pas achteraf te weten komt he …

Ik zou zelf ook liever naar een betrouwbaar adres gaan en dan maar een paar tientjes kwijt zijn. Nog altijd beter dan een beschadigd horloge retour krijgen.

Het zou niet nodig moeten zijn, maar de praktijk is anders.

1 like