Hij stond mij ook,maar oogde naast mijn BB 58 wat klein,misschien ga ik nog ff passen,moest ook wennen aan het gilt in de dial en wijzers,band is echt top
Ik ga er vanuit dat mensen hier nadenken voor ze vintage kopen maar toch maar even de waarschuwing… er staat een “vintage” snowflake sub op MP maar het horloge klopt van geen kant… niet intrappen dus!
Edit: Verkoper geeft aan hem op de rikketik te hebben gekocht. Dat dat geen kwaliteitstempel hoeft te zijn wisten we natuurlijk al…
Daarna de te verwachten radiostilte en een veel te lage prijs…
Jaja, en toch heb je er 10 miljoen voor over ?!
Ik was idd ff nieuwsgierig nav je waarschuwing hier…
Beetje kleingeld om een fake van de markt te halen en de wereld weer een beetje beter te maken
Edit: bedankt voor de info en door de verkoper van MP afgehaald… vertrouwen in de wereld is weer een klein beetje groter…
Mogguh Tudormigo’s fijne dag.
Lekker rustig beginnen na de nachtdienst en van plan de FXD om te doen.
Ding dong Post NL aan de deur met een NA. dan natuurlijk deze gelijk uitproberen.
heren even een vraag
ik ben aan het overwegen om mijn tudor pelagos 39 in de verkoop te doen maar wat kan je nog voor zoiets vragen???
hij is van 11-2022 in zeer goede staat zonder beschadigingen hooguit hele fijne haarlijntjes,full set
3.6-3.7k iets in die aard
oke bedankt voor de reactie,dan weet ik waar ik ongeveer aan moet denken
hij is wel mooi
daar ben ik nog niet helemaal uit,heb meerdere horloges op het oog van rolex,zenith…
maar om de pelagos weg te doen,het is gewoon een heel fijn horloge
Ik denk dat dat wel aan de bovenkant zit zover ik heb meegekregen hier op hf…
Maar een mooie staat is wel een pre dan, succes ermee
In het leven moet je soms harde keuzes maken
hahahha ja idd