Zeker mooi,ik had hem in het wit,maar daar is het lastig de tijd van af te lezen,verkeerde keuze
Lekkerrrr setje
Ging Prima bij mij. Gebruik ook geen loctite. Vast is vast. Wel de juiste schroevendraaier gebruiken.
Hé heb je er weer 1 kunnen scoren
Hij is wel geweldig en de mooiste van de FXD familie
Graag gedaan
Ik was er al erg blij mee, maar ik ga hem nóg meer waarderen met de oplopende temperatuur. Voor mij een betere GADA dan de Explorer(s) die ik had
Lekker in de zon
Leuk om met je zoon te doen. Die van mij krijg ik echt niet mee naar Geneve. Maar hij is nog jong
Heel mooi horloge
Zoveel knappe Tudors weer
Zou ze eigenlijk allemaal willen hebben
Lekker man
Er is dus nog hoop
Ja! Toch tikkie spijt dat ik hem te snel had weggedaan aan een andere liefhebber ….
De AD moest wel grijnzen toen ik langskwam voor een nieuwe/tweede… Wat ik met de andere had gedaan die hij voor mij had achtergehouden !
Bedankt voor de toelichting. Je begrijpt mijn verwarring, maar dat is inderdaad een bijzondere techniek.
Ik heb beide tools, maar voor de tweezers een vergelijkbaar model als de Bergeon 7825 (geen rommel). Echter die tweezers zijn echt een drama, terwijl filmpjes op YouTube het zo makkelijk doen lijken. Ik had de lugs niet afgeplakt (toolwatch, onderkant en gaat toch niet weg), minimale sporen, wel lichte kras op de achterkant van de dichtstbijzijnde schakel.
Het is een handigheidje en ook een kwestie van een aantal keer gedaan hebben. Maar met de juiste maat ‘vorkjes’ in de tweezer/pincher is het echt een fluitje van een cent.
Sommigen gaan de pushpins te lijf met een te kleine of (vaak) te grote/dikke maat vorkjes en dan wordt het idd een gevecht. Natuurlijk heb ik het zelf ook op de pijnlijke manier moeten leren …
De band losmaken gaat prima, maar weer vastmaken is een crime. Door de combinatie van sterke veerkracht van de springbars en de moeilijkheid om constant een gebalanceerde grip te houden met de kleine vorkjes.
Ik zag het aan de Passeig de Gracia idd. Helaas was hij nu ook nog niet open.