Goed bezig Arjen. Making memories en foto’s
Wat staat er nog allemaal op de planning?
Bezel staat niet goed uitgelijnd.
De hoeveelheid Tudor’s die ik tegenwoordig zie op de socials die slecht zijn uitgelijnd is enorm.
Lijkt Seiko wel joh
Die sub wel gekocht neem ik aan?
dan is die 54 ook niet uitgelijnd, zou het toch niet de foto kunnen zijn?
Lijkt mij hier eerder een geval van een vertekend beeld doordat de foto onder een hoek genomen is.
Kan ook net een beetje speling zijn tussen de kliks. Heb ik ook met mijn BB58 en hebben lijkt mij alle bezels wel een beetje. Je kan hem altijd net forceren om ietswat scheef te blijven staan
Geen idee
Het valt mij gewoon op dat ik het vaak zie bij Tudor’s
Let er maar eens op.
Bij mijn beide 58’s heb ik het ook moeten laten fixen bij een AD.
Just saying
Vandaag naar het Patek Philippe museum, aansluitend….
Had ik graag gedaan Martijn, maar buiten mijn budget, helaas
Bezel op mijn burgundy was ook niet perfect uitgelijnd. Ook mee terug gegaan en laten fixen. Bezel van mijn gmt is dan wel weer perfect.
Oké
Valt me heel erg op dat het een Tudor probleempje is.
Zie het ook vaak op Instagram
Jah geheel probleemlloos en perfect zijn ze niet, maar goed Rolex heeft ook wel eens wat issues. Zelfs een seamaster en carrier gehad die wat visuele issues hadden. Ondanks dat je bij een hogere prijs hogere verwachtingen zou mogen hebben. Als er mensen bij betrokken blijven is er altijd een kans op gebreken, helaas.
Weer terug in Nederland, had deze speciaal voor de vakantie aangeschaft en hij heeft zich echt wel bewezen!
Tof ding die BB Pro
Maar nu is de vraag, blijft die nu ook?
Ja dat is een goeie! Ik heb de nieuwe bb41 op jubilee gepast, erg gaaf…
Maar op de een of andere manier bevalt de bb pro me ook enorm goed.
Kom er eerlijk voor uit dat hij op de nominatie stond om verkocht te worden, maar onderaan de streep is dit wel heel veel horloge voor het geld wat ik ervoor betaald heb.