Tudor Only deel X

Tja nog niet echt , merk alleen dat ik toch vaker de FXD pak dan de 39.
En twee Pelagos eigenlijk een beetje overbodig is :laughing: ach kan ook wel ineens zo’n bevlieging zijn.
Wie weet denk ik daar morgen weer anders over, heb in ieder geval geen haast om nu snel iets anders te kopen, wil naar twee horloges gaan dat is zat voor mij :wink:

3 likes

Ja dat is toch vaak het mooiste, en lekker veel Youtube horloge review kijken.

3 likes

Heb je enig idee waardoor dit komt? Het lijken natuurlijk twee dezelfde horloges. Maar door de verschillende banden zijn ze totaal verschillend.

1 like

Denk ook wel dat het door de maat komt al is t maar een paar mm.
Zo heel af en toe vindt ik iets groter net wat beter staan. De FXD valt net iets meer om de pols ,komt ook wel door de fixed lugs moeilijk uit te leggen🤔

1 like

Duidelijk! Dan zou die nieuwe Black Bay 41 monochrome wel wat voor jou kunnen zijn!
Je postte gister dat je die wel tof lijkt dus wellicht maar eens passen :grin::grin:

1 like

Dat ga ik zeker doen.

2 likes

Het is weer goed Tudor weer :wink:

20 likes

24 likes

17 likes

Mijn beste,

It’s Tudor Time.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

29 likes

23 likes

21 likes

Eén van de sympathiekste horloges, de smiley :ok_hand:

3 likes

Morgen dagje vrij. Geen plannen en overweeg nu om de nieuwe monochrome eens te bekijken. Iemand tips waar ze die op voorraad hebben (al is t alleen maar om te kijken en passen)? Pertijs volgens de website.

25 likes

Lekker hoor die smileys @Berg en @Jeetje.
Heb zelf de 41 en de 36 gehad in het zwart wie weet komt er ooit nog een blauwe :wink:

3 likes

16 likes

Heb hem nu een week en kan ook niet anders zeggen dan dat het een fantastisch horloge is :blush:
Op zoek naar die blauwe zou ik zeggen😜

1 like

Gisteren nog een toffe hook- strap van Stew.Ard per post binnen . Gekregen van @flipper Marco.
Super leuk gebaar, nogmaals dank hiervoor :+1:

19 likes

Beide 42 mm. Zou toch echt zeggen dat die Squale kleiner is dan de FXD :thinking:

14 likes