Tudor Only deel X

25 likes

Mogguh, fijne zondag Tudormigo’s :hugs:

25 likes

Fijn weekend!

19 likes

Hello, heeft iemand een hydronaut 1 liggen? Of weet iemand de maat van het glas wat erin zit?

Dan weet ik namelijk of het hetzelfde is als de versie 2

8 likes

Ik heb de BB54 op de rubberen band maar zou toch de stalen band er bij willen hebben. Waar is deze band te koop? Bij Uncle Straps zie ik diverse staan maar volgensmij passen die niet op de rubberen clasp, tenminste dat vermelden ze.

1 like

Heerlijk hoe comfortabel de 54 draagt. Next level 58 :blush:

27 likes

Valt ook erg mooi om de pols!

1 like

Die platte case backs van Tudor zijn top, beter dan Rolex

3 likes

Zeker! Ik heb de 36mm Explorer verkocht voor deze en de 54 draagt inderdaad stukken beter :blush:

2 likes

Blijft een toppertje deze :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Best tof idd!

2 likes

Na een maand de 39 maar weer de 58 om :star_struck:

21 likes

37 likes

Vandaag de Forstner model-J voor Black Bay 58 binnengekregen. Heel tevreden!:ok_hand:

23 likes

Na net iets langer dan een jaar in bezit (11-1-'23) nog steeds het horloge die ik maar niet af kan doen.
Soms 1 of 2 dagen iets anders en dan weer terug naar deze. Heerlijke rust geeft dat ook.

12 likes

Even lekker op de bank met de Tudor.
Eens kijken wat we kunnen kijken :upside_down_face:

16 likes

Zit sinds kort ook erg te luren maar de Pro… of toch de bb58? De gmt functie gebruik iig (denk ik) en een diver bezel niet.

1 like

Allebei heel leuk. Mijn voorkeur gaat toch uit naar de pro. Datum functie vind ik altijd wel prettig. En de band met snelle fijnafstelling is ook een pre.

Maar met een 58 kun je ook heel tevreden door t leven hoor. Voorkeur voor de blauwe :ok_hand:t2:

30 likes

Fargo is een aanrader.

1 like

Dat kan ik bevestigen :+1:t2:

1 like