Zie je niks van om de pols
Pas op dat we niet uit de bocht vliegen
Is ook mijn ervaring met de Pro.
Gewoon lekker je Pelagos houden!
Einde gezeur over fake rivets, die vallen echt niet op als je hem draagt. Je kijkt toch niet continu, van de zijkant, naar je horloge
Tja, een dikke vette deuk in de bijrijders deur van je auto zie je ook niet als je zelf in je auto stapt. Maar dat neemt niet weg dat het er niet uit ziet en erg vervelend is
Fake rivets is voor mij ook echt een no go.
Dingen veranderen in de loop der tijd. Ik zat er ook zo principieel/afkeurend in, enkele jaren geleden. Maar met de komst van meerdere Tudor modellen (op bracelet met fake rivets) is er gewenning opgetreden.
Ergo: die rivets hadden van mij totaal niet gehoeven maar ik stoor me er ook niet meer aan. Alleen al omdat je ze amper ziet bij dragen. Het zou daarom geen principiële ‘no go’ hoeven zijn; er is genoeg moois/kwalitatiefs aan de verschillende modellen wat die fake rivets ruimschoots goedmaakt.
Bizar hoe vaak die dingen al genoemd zijn. Elke review maakt er melding van, alsof het afbreuk doet aan het hele horloge, en iedereen praat elkander na. Het geeft meer aan hoe goed hij eigenlijk klopt, als iedereen het maar over die rivets heeft. Ben zelf nogal kritisch op (mijn) horloges, maar persoonlijk zijn de rivets - ik noem ze nog maar eens - mij nog nooit negatief opgevallen, laat staan bijgebleven.
Ze zijn mij.ook niet opgevallen dus kan ik me er ook niet aan storen. Heb net weer zitten kijken maar moet echt mijn best doen om ze te zien en nee ik heb nog geen bril nodig
Helemaal mee eens. Hebben me nooit gestoord tijdens het dragen van de BB pro.
Why, is echt nice zo een FXD
Iets anders op het oog?
Wil naar een twee stuks collectie en met de komst van de mogelijkheid van de nieuwe stalen band die uitkomt voor mijn 1521 zou dit eigenlijk de ideale two- piece zijn .
Is een trio niet leuker?
Hahaha Tja twee is zat voor mij mijn vrouw ziet een trio ook niet zo zitten