Neem altijd maar 1 horloge mee, laat niets in de hotelkamer achter.
Blauw / wit kleuren van de Griekse vlag
Je hebt 2 polsen toch
Zelfs nog 2 enkels denk ik wel?
Hoewel misschien dat een vreemde eerste indruk bij mensen kan wekken
āPelagosā is het Griekse woord voor oceaan dusā¦
De rechter uiteraard
Wat zouden wij hier toch antwoorden???
Dus ook mijn stem is voor de Pelagos.
Allebei mooi, maar de Squale gaat dit nooit winnen natuurlijk. TUDOR!
Tudor 100%. Lekker die FXD rocken aan het strand
Voor mij wel, puur op basis van de zwarte wijzerplaat.
Als ik @pasd was zou ik nog voor de vakantie proberen de blauwe FXD te switchen voor een zwarteā¦
de squale mee, kun je die lekker afraggen en de tudor weer spik en span dragen als je terug bent
Ik wil steeds meer een Tudor BB36 met jubileeband, zijn die een beetje normaal te verkrijgen of?
Prima te verkrijgen
Nee man ik hou van dat blauw en dan zou ik 2x zwarte plaat heen.
Echt? Dus ik kan morgenvroeg de auto in en richting een schaap en direct meenemen?
Zou eerst even een belletje er aan wagen, maar ik zie ze regelmatig bij de AD en dan is het geen 'exhibition -only ā
Vanochtend een whatsapp berichtje gestuurd via de site maar nog geen response. Morgen dan maar gaan bellen inderdaad.
Ja via de site is vaak moeilijk , ze hebben geen zin om terug te antwoorden of net te druk.
Gewoon bellen 'hebben jullie een BB36 op jubilee op voorraad 'ja oke āik kom er nu aanā.
Het is echt een mooi horloge voor elke gelegenheid.
Echt wel, vaak genoeg meegemaakt toen ik op jacht was naar de Pelagos39 toen deze net uit was.
Als ze m dan eindelijk eens ergens hadden was het altijd 'sorry maar dit is een showmodel "
Uiteindelijk toen bij de grijze dealer gekocht.
De laatste tijd gaat het inderdaad een stuk beter met de levering van de nieuwe modellen.
Dan is het een stuk beter geregeld in Belgiƫ
Hmmm nu krijg ik een slapeloze nacht haha, morgen 10uur hang ik aan de telefoon. Blauw zwart of grijze plaat maakt mij niet uit maar de BB36 op jubilee is echt lekker.
hahaha, als de kleur niet uitmaakt moet het zeker lukken.
Succes morgen en we zien je aanwinst hier wel verschijnen