Cool om ze zo naast elkaar te zien. Beide mooie horloges.
Auw!! dat hoogteverschil
De foto maakt het nog erger dan het is lijkt 't…
Uiteraard goed proberen uit te lichten.
Hij is een stuk dunner!
Ik heb alleen nooit last gehad van de dikte!
Mij stoort de gilt-shit meer.
Noob vraag maar wat is gilt precies?
De gouwe accenten.
Cool om ze zo naast elkaar te zien. Totaal verschillende horloges. Lijkt me moeilijk kiezen in de ochtend
Ja, bijzonder, de bandaanzet van de Black Bay 36 is 19mm volgens de specificaties. Ik heb de zwarte OEM band die je op mijn afbeeldingen ziet nog niet vervangen of losgemaakt en hij sluit heel netjes aan, dus je zou verwachten dat deze “gewoon” 19mm is.
Fijne band overigens, zit prettig, niet te lang, mooie gesp.
Als je hem niet door de springbars haalt staat ie top. Ik heb zelf de camo, moet die zwarte ook nog eens proberen. Maar nauwelijks te koop hier op HF
single pass, springbars zitten door speciale lusjes. Deze band lijkt dan ook alleen geschikt voor de lug-to-lug van de bb36… (44mm dacht ik)
Wow! Schokkend verschil! Terwijl het uurwerk gelijk is toch?
Ik zwijg meestal over wat ik mindere horloges vind, iedereen mag het lekker zelf weten. Maar de bb pro zit bij mij echt niet bepaald in het rijtje favorieten van Tudor. Ik vind dat nú nog meer, die vraagt ook om een versie 2.
Ik ben ook benieuwd wat ze met de 41 gmt doen uiteindelijk, dat lijkt me ook moeilijk naast elkaar bestaan zodra ze de kleuren van de 58 gmt uit gaan breiden. Of die moet ook de dieet aanpak krijgen.
Ja, helder grijs / wit i.p.v. gilt heeft ook mijn voorkeur. Wat ik ook een beetje teleurstellend vind is dat de GMT wijzer geen afwijkende kleur heeft.
Mooi deze foto’s! Geeft ook een beeld t.o.v. de bb pro.
Neen, verschillend! De Pro heeft caliber MT5652, de 58 heeft caliber MT5450-U. Volgens mij verklaart dat ook voor een groot deel het hoogteverschil.
Wat ik begreep is het een nieuw ontwikkeld uurwerk.
Dat denk ik haast wel, anders hadden ze die pro ook wel in een slankere kast gestopt.