Tudor Only deel X

Lekker fotootje :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Thnx ik zal em weer eens uit het doosje halen.:+1:

Dit was de 36. Echt een mooi ding

Ochtend wandeling met de hond.

18 likes

38 likes

15 likes

Coole :snowflake: foto.
Hier ligt echt niets.

2 likes

De 39 :wink:

27 likes

20 likes

20 likes

Waar liet hij dit zien dan?

Godless
Op Netflix

Deze klopt echt.

Samenvatting

Wel even een half linkje besteld, met het oog op het voorjaar.

30 likes

Staat je goed hoor. :ok_hand: Je hebt de BB58 ook gehad toch? Voelt het ook echt als een kleiner horloge of merk je dat niet?

Nog de “on the fly” extension link van Steel Reef overwogen?

8 likes

Dankjewel! Ja heb de 58 inderdaad ook gehad. Ik kan hem niet per se kleiner vinden ogen. Eerder logischer. L2L scheelt ook maar erg weinig. Voor mijn pols echt een enorme stap voorwaarts.

Die kende ik nog niet. Linkje van US is al onderweg. Ik verwacht er dan alle kanten mee op te kunnen het hele jaar door. Voor nu volstaat de T-fit goed.

4 likes

Oké interessant! Ik moet hem echt nog eens in het echt zien. Nu moet ik wel zeggen dat de BB58 me nog altijd erg goed bevalt. Ook qua dimensies. Ik was altijd bang dat de 54 té klein zou ogen. Maar misschien is dat in het echt helemaal niet zo.

Ah natuurlijk, helemaal vergeten! Je hebt voor de 54 helemaal geen extension-link nodig natuurlijk, want je hebt al een T-fit. :man_facepalming:

1 like

Groeten uit Valência Tudor Fans !

16 likes

Tevreden van? Ik heb af en toe eens voor dat hij vanzelf losser springt als er wat kracht op de band komt. Op zich niet onlogisch, aangezien je de band moet wegtrekken van de sluiting om hem te verstellen. Maar het is toch wat vervelend, want ik gebruik altijd dezelfde stand, in de winter althans :blush:

1 like

Ja. De Glidelock op mijn (ex) Hulk moest je meer doordrukken, deze werkt lichter. Daardoor kun je hem onbedoeld weleens een tandje verstellen inderdaad. Ik vind het niet hinderlijk.

1 like