Tudor Only deel X

Denk dat het wel past,Oyster is ook top hoor vind ik!Ik wil nog 1 horloge aanschaffen,en weet nu welke :grinning: ben al eerder op zoek geweest,maar nu zet ik door.
Maar ze zijn heel dun gezaaid,maar de zoektocht is ook niet verkeerd :facepunch:

1 like

Ze zijn (zeker in goede staat) inderdaad, zeker in Europa, vrij zeldzaam.
Dat is ook wel de reden dat ik voor deze ben gegaan. Ik zoek al een paar jaar voorzichtig naar de TT uitvoering maar deze in NLD en redelijk goede staat kon in niet weerstaan ookal was mijn voorkeur TT…

1 like

Hoop dat je snel een TT vind :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Dan komt de eerst PM naar jou👍

1 like

Op een nieuwe Erika…

24 likes

Super :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd Dennis!! Mooi ding zeg. Sexy plexi :+1:. En wat heb je een geduld gehad. Volgens mij riep je jaren geleden (na de 79***) al dat je de jumbo DD wilde bemachtigen. Tof voor je dat dat gelukt is in deze staat! En nu vooral doorzoeken naar een tijdcorrecte jubilee want dat maakt het plaatje helemaal af :star_struck:. Enjoy!! Otto

PS je hebt het over de leren band van de BB Pro. Maar die is er toch alleen op staal / nato / hybride?

Die jubilee gaat er zeker komen!
Het leer komt idd van een bb58 maar heb ik een tijdje op de pro gedragen.
Vandaag eens banden knutselen, heb nog een zwarte croco liggen en eens kijken of de sub oyster die nog rond slingert er op past (als het past ga ik wellicht ook op zoek naar een correcte oyster).

De staat is voor de leeftijd echt prima te noemen maar hij gaat nog wel een bezoekje brengen aan tempus of Italië om alles nog strakker te hebben.
Lume op de wijzers fixeren (mist nu een heeeeeel klein stukje).
De dial is netjes met alle plots aanwezig. Wel een beetje “Tudor dial bubbeltjes/dial rot” zoals je het vaak ziet bij oudere tudor dials. Dat noemen we dan maar “karakter” :grin:

De markers op de dial zijn wel echt fantastisch! En met de zachte sunburst icm met heel gelijk over de plaat verdeelde “patina” krijg ik er wel een brede glimlach van op m’n gezicht.

3 likes

Dat klinkt als je nieuwe troeteldier :grin:! Tof dat je je hebt voorgenomen om hem in de renovatie te doen. Ondanks dat ’ie zo op de foto’s al in behoorlijk goede staat lijkt. En dat na een halve eeuw.

Mooi hè, om in de verzameling zowel moderne Tudor modellen anno nu te hebben als de golden oldies van weleer. En die jumbo van je mag er zijn. Very nice indeed.

Ik ga dit jaar ook maar weer eens op zoek naar zogenaamde ‘oude meuk’….

2 likes

Plaatje

26 likes

Weekendje Den Bosch dus toch maar even passen :thinking:

al eerder gehad maar blijft toch trekken die Ranger .

20 likes

Jammer dat de wijzers en indexes allemaal niet echt wit zijn, dan had ik het geweten :smiley: . Maar dan is het misschien wel te veel Explorer…

1 like

Blijft een leuk ding. Ik snap het ‘slechts ff passen’ alleen niet als je allang weet hoe die zit / smoelt omdat je hem eerder gehad hebt….
Kooooop dat ding dan gewoon :grin:!

2 likes

En en gelijk mee genomen? :innocent:

2 likes

Ik zeg doen!

17 likes

Ik heb een Ranger

Draagt fantastisch en heeft de uitstraling van een toolwatch

Blijvertje

2 likes

33 likes

:rofl: Tja nu nog geen 3k om uit te geven, nog even wachten.

Wacht op een mooie uit het blauwe gedeelte hier en nog wat erbij sparen.

4 likes

Hij is wel heel erg tof zo op de Nato Dan!

1 like

Reality check. Snap ik. Blijft toch een bedrag ook al lijkt dat soms niet meer zo…

1 like