Tudor Only deel X

En toch…staan in mijn visie de meeste Tudors véél toffer op een nato! :wink:

1 like

Dan is jouw visie toe aan revisie :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Heb ervaring met Vanguard strap, zeer tevreden over

10 likes

Nog beter: ‘paratrooper’ banden. Ik heb er nu een en wil nooit meer NATO.

1 like

18 likes

Heb je de band andersom geplaatst?

1 like

Klopt voor mij draagt het comfortabeler zo

2 likes

Ik vind het een leuk horloge voor erbij. Die indicator en gele accenten vind ik persoonlijk wel tof!

Blij dat ie terug is, dit is genieten!
Heerlijk zo’n kleurtje om de pols :blue_heart::smile:

19 likes

Heb deze ook ooit gehad. M´n eerste Tudor!

1 like

Heel tof, destijds bijna gekocht bij Heetman in Rotterdam maar toen toch voor de Pelagos gegaan. Geen spijt van, maar de North flag zou ik ooit nog wel eens willen hebben.

Maarrr je constatering is juist, zovaak zie je ze niet!

1 like

Heel eigenzinnig model.

Heb er ook lang naar gekeken. Het horloge heeft een paar leuke eigenaardigheden: afwijkend design ten opzichte van de rest, power reserve indicator, en de eerste Tudor met dit in-house uurwerk.

Bij Gassan in onze hoofdstad ligt er volgens mij nog een NOS. Ik heb daar enkele maanden geleden naar geïnformeerd, echter deze heeft alleen de leren band. Ik wil per se de stalen band erbij en die vond ik erg duur, kost € 850 extra. Daarbij was de verkoper totaal ongeïnteresseerd dus dat heeft me uiteindelijk niet goed gedaan en ik heb het horloge laten liggen.

Er zijn er maar weinig verkocht maar zie vooral op het Duitse forum dat ze gebruikt vaak lang blijven liggen. Ik weet niet of er nu nog wat te koop staat maar vaak duurt het wel een paar maanden en flinke prijscorrecties voor ze weggaan.

3 likes

Hier staat er nog 1 met beide banden. Wel lekker gebruikt :skull:

Klik!

1 like

In Zwitserland! :switzerland::skier:

17 likes

Mooi weer en mooier horloge! Geniet van jouw skivakantie.

1 like

Thanks man!! :call_me_hand:t3:

@HorlogeHalle heeft een North Flag volgens mij. Is inderdaad een tof :ok_hand: horloge die je te weinig ziet

1 like

Valt het jullie ook op dat er bijna geen 58´s meer worden aangeboden in het blauw? :laughing:

1 like

Zag net een blauwe langskomen…

1 like

Liever zwart