Tudor Only deel X

Hahaha ja een blauwe :star_struck:

Straks laatste stickers pulken , het is een nieuwe maar wel een MN22 .

27 likes

ik doe ook mee, net binnen! Een 23 in de stickers :smile:

25 likes

Gek hoe Tudor zowel een 42 als een 37mm enorm draagbaar maakt. Het is een aanzienlijk verschil, maar ze dragen beide als een droom :blush:

32 likes

Wat is die tof he

22 likes

Mooi man! Gefeliciteerd !
Ik heb best wel spijt dat ik mijn FXD heb ingeruild (teveel blauw in de collectie). Ik wil hem echt weer terug maar weet nu niet zo goed of ik de blauwe of de zwarte FXD wil. Ik denk toch maar de blauwe FXD want die is sowieso top!

4 likes

Tja ik heb al de zwarte Pelagos39 dus blauw moest erbij komen.
Zou ik de P39 niet hebben , Tja de zwarte FXD is ook top en makkelijker te dragen met alle kleuren kleding, maar als ik eerlijk ben vindt ik de blauwe het mooiste.

3 likes

Idem. Het combineert mooi met het blauw van het titanium en staat wat frisser :blush:

2 likes

Naast een zwarte Tudor is een blauwe gewoon een geweldige combi.

Ik doe het net even anders dan de heren @pasd en @illewoare , maar het zijn allen topcombis!!

20 likes

Ik heb er twee keer een gehad. Ik vind het een top horloge. Draagbaar en onderscheidend.
Sinds ze niet meer worden geproduceerd is de prijs voor een tweedehands zo ongeveer verdubbeld. Hoe zou dat nou komen.
Ik kocht ze voor rond 2150, kun je nagaan…

2 likes

Gefeliciteerd Jasper.
Wat een verschil inderdaad zeg. De BB lijkt wel een mini horloge.

1 like

Proficiat met jullie FXD :hugs:
Nu wil ik ook al een tijdje zo’n blauwe maar twijfel omdat ik niet direct een nato-liefhebber ben dus benieuwd naar de bevindingen :grinning:

2 likes

Black and blue :black_heart::blue_heart:

30 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Goed gedaan hoor!!

Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Proficiat met deze talentvolle aanwinst!!

Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Heerlijk duo ook! Tudor is altijd goed :slight_smile:

Dank heren!

Hij is inderdaad een stuk groter dan de 54, maar als je ze niet naast elkaar houdt valt het best mee allemaal. Ze zitten aan de uitersten van mijn draagbaarheidszone :wink: . En op nato(-achtige) banden draagt een horloge altijd wat kleiner.

@KrisVE het hangt ervan af wat je stoort aan nato’s. Ik houd ook niet van die bult aan de bovenkant van een standaard nato doordat je de band moet omplooien, maar dat heb je hier niet. Je horloge zit wel wat hoger dan bij een normale band, dus dat maakt het wat topzwaarder. Mij stoort het niet, het geeft een stoere look. Ik heb ook nog een MN band incoming ervoor :slight_smile:

3 likes

11 likes

Ook leuk hoe ondiep de wijzerplaat is. De wijzers plakken er echt tegen. Dat is vaak wel anders met vlak saffier, heel mooi gedaan!

21 likes

Nieuwste aanwinst voor 2024
Tudor 7019

26 likes

Gefeliciteerd! Wat een fraai horloge😊

Lekker hoor. ben benieuwd hoe hij je bevalt.Is hij veel groter qua dragen,dan de 39 :grin:

1 like