Combi deal, Tudor weekend en vrijdag afhaaldag.
Groeten vanuit de afhaalchinees
Vindt hem inderdaad iets stug, dus dat gaat beter worden
Goed om weten dat het betert. Ik vond dat die heel hard openstond vanaf de lugs, dus ik heb de band maar snel weer weggestoken. Los daarvan is het een heel mooie band
Ik vind het echt een prachtig mooi horloge!
Had ‘m over het hoofd gezien in eerste instantie, in het echt nog mooier vind ik
Niet van mij maar wel laatst gepast bij de Tudor popup in Amsterdam. Toffe kleur, maar wel flink aan de prijs en niet echt het mooiste bandje erop. En de open caseback hadden ze wel achterwegen kunnen laten.
S
Zeker, alleen is het wel even puzzelen met de endlinks en pushins. Geloof dat het de rubberen band was, met de endlinks van de 58 maar de pushpins voor de rubberen band (die zijn anders dan die van de 58 of de 54 op staal. Denk dat ik het zo goed herinner
Staat overigens erg goed en draagt enorm comfortabel
Blijft gaaf, maar uuh een FXD voor bijna €1200 onder list en niemand die hapt?
Mega scherp hoor @WatchesAndPugs
Ik hoop dat de 58 afscheid neemt van de rivetten bracelet en er een quick fit sluiting op zet . En graag een lollipop sec wijzer en Meta certificering, dan haal ik er meteen een op
Watches & wonders maar ff afwachten
Denk dat die wijzigingen niet gaan gebeuren,gewoon de huidige nemen en als je je stoort aan de originele band,die van de Ranger erbij kopen
Erg knap