Aanrader
1x verkocht, maar nu terug gehaald als blijver! Beste duiker voor mij en heerlijke kleur blauw.
Kleur is echt top
Ik denk dat ik de proporties van de 39 beter vind. Maar die glossy black dial staat me erg tegen. Ik vind de matte blauwe plaat van de M.N. veel beter. Ik ben enorm benieuwd of Tudor tijdens het aankomende W&W al een blauwe 39 gaat presenteren. Ongetwijfeld wel met een glossy dial, maar benieuwd hoe die uitpakt.
Mijn beste,
Moeilijk hoor!!
Het zijn “met recht” twee toppers in hun huidige hoedanigheid.
Doch, ik heb een lichte voorkeur voor de 39 met bracelet.
Horloge(kast) en bracelet vormen zo meer één geheel.
Orologio Signaturis Temporis
Beetje aangepast meer in de “design language” van de P39. De getallen op de bezel kloppen niet, maar dat is ook niet even simpel aangepast.
Ik moet wel zeggen dat als die met de bezel van de 42/FXD in het blauw komt het wel een hele moeilijke keuze wordt. Stiekem hoop ik op een 39 FXD
@pasd de voorkeur gaat bij mij toch bij degene die het mooist op mijn pols staat en dat is de 39. Had ik grotere polsen gehad dan 16,5cm had ik veel meer een intern dilemma gehad denk ik. Daarom hoop ik toch stiekem op een P39 FXD met 20mm lugwidth…
Thanks, heel netjes. Ook tof het “Pelagos” in rood.
Ik vind hem zo in het blauw echt perfect. Die zou ik meteen bestellen. Ik ben alleen bang dat ik enorm ga afknappen op die glossy/sunburst dials die Tudor tegenwoordig doet. Dat hebben ze zelfs op de Metas Burgundy gedaan. Ik vind het matte van de BB58 nog steeds het mooist.
Ja ik wacht nog even op de updates op de BB58 van dit jaar, maar als die glossy wordt en een ronde seconde wijzer krijgt dan ga ik (ondanks dat hij dan t-fit krijgt waarschijnlijk) wel opzoek naar deze versie. Heerlijke combi met de P39 om die in de verzameling te hebben.
Wat een pracht! Heel tof
Haha, ja ging niet helemaal goed op mijn telefoon
Blijft een mooie kleur. Hoe houdt die kast zich mbt patina?
De 925 wordt met patina wat mij betreft alleen maar mooier en warmer
Het horloge dat ik om had, bij de geboorte van mijn zoon en dus het horloge wat ik vandaag om heb, op zijn eerste verjaardag. Meneer was vandaag de ster van de show en ligt nu mooi uitgeteld in bed.
Het ziet er wel tof uit ja, vintage vibes.