Tudor Only deel X

All day, every day…

25 likes

Waarom wordt de BB54 op diverse plekken ver boven de listprijs (Tudor) aangeboden? Is dat vanwegen de levertijd/beschikbaarheid? #dtv

2 likes

Om de hype levend te houden? Denk niet dat het werkt. Zie de FXD maar. :melting_face:

3 likes

De 39 eens averechts (links dus :slightly_smiling_face:)

17 likes

BB54 is vrijwel niet te krijgen bij de AD’s… en als ie dan aangeboden wordt op ge grijze markt, betaal je een premium. Vind de premium van €250,- wel meevallen overigens, list is wederom omhoog gegaan tov vorig jaar maart (2x zelfs).

2 likes

Ga je ‘m slicen? :flushed:

1 like

Tuurlijk wel. Heb er voor 2 leden hier reeds al via AD bekomen :+1: premium op Tudor is verleden tijd

4 likes

Ik ook, gelukkig. Maar weet toevallig dat er bij 1 AD slechts 5 zijn geleverd vorig jaar, en da’s natuurlijk echt weinig. Verbaast mij ook dat deze lastig te verkrijgen zijn als ik eerlijk ben!

1 like

Als ik even rond zou bellen heb ik er vandaag nog 1. Schaars zijn ze niet iig… is eerder een kwestie van moeite te willen doen :wink:

1 like

Lijkt toch meer rechts? Of zit hij op zn kop.

Hahaha…de ‘niet’ vergeten voor links te zetten (was nog niet goed wakker precies)
Bedankt (maar ga het nu wel niet meer aanpassen) :grinning:

18 likes

Dus…samenvatting: die hogere prijzen die ik zie (zelfs tweedehands) tov de listprijs op de site van Tudor (en vast ook die van de AD) zijn gebaseerd op een fake schaarste en er wordt gehoopt op luiheid van de consument of op de consument die NU dat ding per se wil hebben?

mooi op rubber, welke maat is dit?

Crosspost

16 likes

Zo kan je het zien. Kijk rond in het archief (kan je nog niet want je hebt TL1) en andere horlogefora… die 54´s gaan onder list… wil je nieuw moet je de AD bellen :man_shrugging:

41mm

1 like

Op t hakblok ermee :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Door de FXD aanwinst veel te weinig gedragen :face_with_peeking_eye:
En dit is toch ook echt een toppertje.

18 likes

Is dit YouTube filmpje al langs gekomen ?
De eerste twee minuten kan je overslaan :wink:

9 likes