Tudor Only deel X

Hallo. Zien de Tudor kenners wat geks bij deze Tudor Prince? Kan wel een topic aanmaken maar probeer het eerst hier. Ben voornemens om deze aan te schaffen.
Vind hem zelf erg fris. Daar hou ik van. Alleen ontbreekt er wat lume in de wijzers.

7 likes

lijkt op het eerste oog een prima exemplaar, wijzers missen idd wat lume.

En is het zonder een band?
Jubilee zou wel mooi zijn :innocent:

1 like

Helaas zonder band inderdaad. Anders was die ook wel wat duurder. Wil hem toch op leer gaan dragen. Heeft in 2023 service gehad. Dat is wel prettig. Stel de vraag voor de zekerheid hier omdat ik geen echte tudor kenner ben en niet iets over het hoofd wil zien (lees frankenwatch kopen oid).

Hi,

Al even geleden via het forum overgenomen - Artem Sailcloth. Kostbaar meer werkelijk elke euro waard. Quick release pins dus ook eenvoudig wisselen :blush:

Groet, Vincent

1 like

20 likes

Erg tof! Hoe bevalt het horloge?

1 like

Grote topper.

Tudor heeft met deze band echt een stap vooruit gemaakt. Daardoor draagt ie gewoon heel goed. Totaal geen last van de dikte, al draagt hij forser/zwaarder dan een BB58 maar dat past hem.

En de details op de plaat: supertof gedaan! Al met al heel blij met de wissel van 1 Datejust naar 2 moderne Tudors :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

6 likes

Super! Fijn om te horen dat die gewoon zonder problemen te dragen is. Dat waren ook mijn indrukken de keren dat ik hem geprobeerd heb.

Veel plezier ermee!

3 likes

22 likes

Gaaf apparaat! Een van de weinige hier op het forum.

1 like

Blijft toch ook een topper, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Fijne dag Tudormigo’s :hugs:

17 likes

Happy hump day!

23 likes

de Ranger zie je hier wel niet vaak voorbij komen…

1 like

Net mijn Na aangepakt. Ben er erg tevreden mee. Heb eerder een zwarte 41 gehad maar die was op mijn 18cm pols toch wat te groot. Deze is perfect!

24 likes

Hier -uiteraard- de Pro om de pols:

25 likes

Staat je goed!
Voor de 41 zijn echt berepolsen nodig.

1 like

Absoluut, vooral door de breedte van de bandaanzet

Mijn beste,

Goed gedaan hoor!!
Een schitterend horloge in de juiste maat!!

Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuk horloge! Die bezel zit een beetje tussen de engine turned en bamboo bezel van een Datejust in.

2 likes