Tudor Only deel X

giphy (6) (4)

6 likes

:rofl::joy::+1:

1 like

Heerlijk even door het bos wandelen.

19 likes

Meer voorspellingen?
@Petteflet ?

2 likes

Eindelijk zon

16 likes

Ohja, ik ben van de voorspelling he. :cowboy_hat_face:

Ik denk dat je idd gelijk hebt met die upgrade van de BB58 en de glossy/sunburst dial. Ik ben er zelf overigens niet zo’n fan van. Liever gewoon lekker mat.
De Pelagos 39 in het zwart heeft natuurlijk ook al zo’n glossy dial. Dus ik zou het bijna raar vinden als ze dat bij een blauwe Pelagos 39 niet doen. Maar idd, aan de andere kant… als alles straks glossy/sunburst is, ook een beetje saai.

Ik hoop dat ze de GMT in 39mm uitbrengen. Maar dan moet hij ook echt wel dunner zijn. Het liefst gewoon BB58 proporties. Ik blijf het typisch vinden dat dat Tudor niet lukt, maar Rolex 60 jaar geleden wel al met de 16710.

3 likes

:+1:

12 likes

De vraag is hoe ze dat willen doen dan. Want ik zag laatst een interview over de Pro waarin Tudor duidelijk aangaf dat alleen tegen die dikte ze het MT kaliber met GMT in een 39 oyster case kregen… dus dan moeten ze feitelijk een nieuw uirwerk ontwikkelen. Maar wie weet, zou heel tof zijn!

2 likes

15 likes

14 likes

18 likes

17 likes

15 likes

17 likes

9 likes

Ik ben ook overstag. Op zoek naar een BB36 (ETA versie). Nog enigszins in dubio of het zwart of blauw wordt. Iemand hier ervaring met blauw? Hoor dat het een wat fletse kleur is. Dat doet mij neigen naar zwart maar heb al zoveel zwarte dial horloges…. Lastig!

2 likes

35 likes
5 likes

Heb zelf alleen de zwarte eta gehad maar de blauwe wel eens gepast. Kwam mij niet flets over .

Tudormigos,

Het is nog geen vaderdag maar recent toch al wat vader-zoon aankopen gedaan.

Graag jullie advies. Welke zouden jullie zelf houden (en waarom) en welke zouden jullie doorschuiven naar je vader?

De keuze gaat tussen de Ranger en de zwarte FXD. Deze dus:

Dit alles in een poging om mijn vader van zijn wat gedateerde Montblanc en Breil af te krijgen en aan een moderne Tudor te krijgen…

Benieuwd naar jullie mening/inzichten!

Mooie zondag verder, Otto

10 likes