Gefeliciteerd met deze topper…
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Geen stof onder de kast lijkt me wel een meerwaarde. Zeker omdat het bij de FXD niet uitmaakt, aangezien er geen springbars zijn die kunnen breken
Ziet er netjes uit hoor.
Ik vermoed dat dit hem is:
Helemaal mee eens. Bijkomend voordeel is dat je eenmaal een clasp koopt en er voor een habbekrats verschillende bandjes/stukjes stof bij doet om te combineren. Beetje jammer dat de sandblasted versie nu net uitverkocht is want die zou het goed doen bij de FXD…
Dat zijn ze
Prijzen zijn in Australische dollar.
Was €40,- kwijt inclusief verzenden.
Enige ervaring met deze tov de Erika’s MN straps?
Nog wel effe douane afwachten, komen een paar knaken bij.
Nope, ikzelf niet. Ik heb nog geen Zuludiver/Octopod. Die komt er zodra de juiste versie weer leverbaar is.
Over Erika’s kan ik kort zijn: zeer tevreden mee. Heel prettige banden en zeer comfortabel.
Zelf ook een grote fan van de Erika’s straps, maar ben toch eens benieuwd hoe die Octopods dragen. Misschien gewoon maar eens proberen en eentje bestellen.
Of op dieet,
We gaan niet Tudor overal de schuld van geven toch?
Schakel erbij is makkelijker
Met een half linkje erbij en op de strakste stand zit hij precies lekker met koel weer. Ofwel: voldoende speelruimte voor de warme dagen.
Ja ik moet er ook een halve schakel bij bestellen. Zit nu op de strakste stand van de Tfit net weer iets te ruim.
Draag de P39 in de zomermaanden bijna altijd op MN of rubber.
Maar heb nu de FXD erbij en wil de P39 daarom op zijn titanium houden. ( net besteld benieuwd wanneer deze binnenkomt)