Tuurlijk speelt dat ook een rol. De man weet nog van niets dus voorkeur zal morgen blijken! Overigens houdt hij wel van noviteiten (mits een verbetering). Hij was er ooit al vroeg bij met bijvoorbeeld titanium en ruthenium kasten en siliconen banden. We hebben het over de jaren '80 dus nogal een poos geleden. Ben dus zeer benieuwd hoe het uitpakt…
Hahaha
Tja het is dus titanium tegen Tfit van de Ranger
Weet wel dat er ooit nog wel een Ranger bij mij gaat komen
Dat is bij mij precies andersom… bij mij gaat de Pelagos nog wel een keer komen😊
Ja denk voor mij ook pas in 2025 of er moet een Pelagos plaatsmaken.
Tja heb twee Pelagos maar welke zou er moeten vertrekken?
Welke heeft jou voorkeur er is inmiddels keuze zat in de Pelagos lijn. De LHD is ook supertof.
Ik zou voor de 39 mm titanium versie van de Pelagos gaan.
De P39 is echt super en draagt natuurlijk ook heel goed. En heeft eigenlijk ook wel de mooiste wijzerplaat.
Ja, heel tof die Pelagos. Maar je mist wel wat dat je de Pro nog nooit gehad hebt!
Hier vandaag weer om de pols:
Pffff keuzes keuzes
Zeg dat wel ja zit zelf te twijfelen wat ik ga doen met mijn BB58 steel.
Toch het mooiste
Zekers!
Mijn eerste Tudor gekocht via het forum en gisteravond elkaar face to face ontmoet. Super gezellige sessie.
Nu volop in de ontdekkingsreis
Nu volop op ontdekkingsreis
Super
Als het goed is komt morgen mijn halve schakel binnen dan kan ik ook in de zomermaanden op titanium blijven dragen.
De FXD is toch de leukste van de 2 vind ik. Lekker apart door die fixed lugs en dat blauw is echt de perfecte tint. Maar als het voor alle dagen is, snap ik de keuze voor de 39 wel