Nice! Welke band heb je erom?
Zuludiver sailcloth!
Welk model is dit?
Ik ken deze versie van de black bay helemaal niet.
Hele mooie aanwinst! Welkom
Wel echt een enorm gave uitvoering. Die kunnen ze zo kopiëren van de foto en uitbrengen.
Thx. Kost wat maar dan heb je ook wat. Men neme een BB58 black en een BB58 bronze.
Vervolgens wissel je de uurwerken om en dan heb je een BB58 black bronze en een BB58 rootbeer.
Heb je ook de bronzen band? Lijkt me wel gaaf op die “black on bronze” 58
Yup. Die heb ik zeker. Volgens mij is ‘ie zonder die bracelet niet verkrijgbaar. Zou idd fraai staan ivm met de zwarte plaat en bezel inlay.
Dat zeker mis m ook nog wel eens.
Mijn NA.
Helaas net de Pro uit het blauwe gemist. Die blijft dus nog even op de verlanglijst staan. Als we het dan toch over verlangen hebben, een Tudor moest en zou er komen.
Na een tijd afwezigheid hier en met alleen een Apple Ultra begon het weer te kriebelen. Zeg maar een jaar geleden was ik al aan het rondkijken naar een Tudor. Eentje met datum moest het zijn. Dat maakt het er al niet makkelijker op. Pelagos, Pro, GMT of de P01.
Om een lang verhaal van veel videos en reviews kort te maken, de P01 is het geworden. En dat vooral om zijn zeker niet saaie uiterlijk en kwaliteiten.
Gefeliciteerd met je NA. Zeker geen 13 in een dozijn
Gefeliciteerd met deze stoere Tudor
Tudor Ranger Hybrid rubber strap
Weet jij of iemand anders wat deze band nieuw kost? Zou hem er toch wel bij willen hebben.