Ik heb dat rubberen ding er ook niet op gedragen
Ik heb precies hetzelfde gevoel, vandaar dit oudje.
Vandaag al weer een half jaar iedere dag om de pols
sorry Tudormigo’s
Het is je vergeven Dan
Vandaag een sailcloth bandje voor de BB58 binnengekregen en net even proberen te monteren :
De eerste bandpen was er vlot uit. De andere bandpen werkte langs één kant enorm tegen en was zeer moeilijk om grip op te krijgen/te verwijderen. Uiteindelijk wel gelukt.
Nu viel me op dat er 2 verschillende bandpennen in blijken te zitten . Ik heb nog een paar maar dit is net iets dunner waardoor de endlink wat los zit…
De Tudor AD is even rijden en niet altijd haalbaar dus probeer het graag eerst online. Of heeft iemand nog een setje liggen?
Bij voorbaat dank!
Heb voor mijn Black bay een setje bij Strps besteld.
Had ze met een dag in huis.
Die doe ik ook altijd. Wel de Swiss premium……
Precies wat de mannen hiervoor ook zeggen, strps Swiss.
Bij het losmaken van de band sprong de originele Tudor pishpin uit elkaar. Terwijl dit ook pas de eerste keer was dat hij van den band kwam. Dus voor de kwaliteit hoef je ook niet perse de Tudor pushpins te hebben.
Dan ga ik deze gewoon bestellen .
Bedankt voor de tip heren!
Misschien dat er daarom een andere pen inzit… Ik zal het nooit weten maar ken mezelf… Wetende dat er 2 verschillende pennen inzitten trek ik doorgaans niet .
Nee… en vooral niet dat je weet ‘wat’ voor pennen. Ik heb dat ooit ook gehad bij een Sea-Dweller. Daar was de end-link een beetje wiebelig. Bleek er ook een hele dunnen push-pin in te zitten. Toen er daarna een correcte pushpin in zat was de end-link meteen weer rock solid.
Inderdaad! De linker lijkt mij OK (afgaande op OEM Tudor of de STRPS). Maar de rechter voelt zo stevig ook niet.
Om deze eruit te krijgen heb ik ook een aantal keer flink moeten … Ook geen flauw idee van de kwaliteit dus deze gaat regelrecht de vuilbak in en de sailcloth blijft er dus minimaal op tot de nieuwe pennen binnen zijn
.
Toffe combi
+1!