Tudor Only deel XII

Goede keus! Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Dankjewel.

1 like

Yes je hebt hem!! Staat je goed. Gefeliciteerd! :clap:

Wat is je eerste indruk van het blauw? :slight_smile: Nu je hem in het echt ziet! :sweat_smile:

2 likes

Erg mooie kleuren blauw! En draagt weer als gegoten :smiley:

2 likes

Lekker, gefeliciteerd!

1 like

Dat denk ik wel ja, kijk naar de nieuwe Black bay 43, geen rivets en geen trapsgewijze taper meer. Zoals het altijd had moeten zijn naar mijn mening.

2 likes

Fijn! Had ik ook wel verwacht. :grin: Ik heb een tijdje terug zelf een halve-link gekocht bij UncleSeiko. Dat geeft me de perfecte fit. Maar misschien dat ik er ook nog wel zo’n easy-link bij koop. Om toch iets van een verstelling te hebben.

Ja… het is wel mooier ja. Aan de andere kant, dit hoort ook wel bij de BB. En eenmaal om de pols merk je het al niet meer. Je ziet het nauwelijks.

1 like

Blijft een heerlijk horloge :star_struck:

24 likes

:black_heart: :black_heart:

24 likes

Gefeliciteerd

1 like

https://www.tudorwatch.com/nl/watch-family/daring-watches/m79377kn-0001?social_cid=org_social_fb&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR4IU3rlguYFgi8GzP0SJOwJbgGDHY9CmVtUnFlSHDfaTrmSeUH9PUBtWiNAWw_aem_9Z69axpw7VATON0yx6G4lw

Daar is hij dan….zeker niet lelijk maar minder bijzonder dan gehoopt en goed aan de prijs!

13 likes

Carbon kast, wel gaaf.

1 like

3 likes

Vind hem met blauwe plaat veel mooier. Er zit niet eens een fatsoenlijke band aan,ja een autoband :roll_eyes:

3 likes

Prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Eerder vanmorgen… echt grote blij met dit horloge

30 likes

Gefeliciteerd met je NA!

Ik weet niet of ik het mag zeggen. :see_no_evil: Maar ik vind hem erg vlak ogen. En de kleurstelling vind ik ook drie keer niks. Dan vind ik de Red Bull FXD veeeeel toffer.

1 like

De witte wijzers op de witte plaat zijn niet het meest effectief om de tijd snel af te lezen is mijn vermoeden.

2 likes

Ben geen F1 fan, maar denk dat deze nieuwe chrono mij best staat :thinking:

6 likes