Tudor Only deel XII

Dank je :facepunch:

1 like

Net de trotse eigenaar geworden van deze prachtige Tudor Black Bay 58 in 925 sterling zilver. Mooi gewicht, glazen caseback en natuurlijk alles zilver, heel bijzonder. Patina is al aan het ontwikkelen. Een blijvertje!

Mag nog geen foto’s uploaden lijkt het, ben net nieuw lid

16 likes

Gefeliciteerd met je NA! Ben benieuwd naar de foto”s Verwerken: IMG_0921.jpeg…
Hier kan je foto’s uploaden

Dankjewel! Ja de upload knop en de FAQ had ik al gevonden, maar telkens als ik een foto wil uploaden staat er:

Er is iets fout gegaan - je kunt geen media items insluiten in een bericht

Ik denk dat je eerst een paar posts her en der moet meedraaien voordat het kan. Dus leef je uit vandaag. En gefeliciteerd :grin:

1 like

Dankjewel! Blij om bij de Tudor club te horen. Mijn eerste echt dure horloge.

Heb er 1800 voor betaald inclusief verzekerde verzendkosten via Chrono24, puur diefstal. Ontzettend geluk gehad met een rijke Duitser die zijn collectie aan het uitdunnen was en niet op zijn centen zit. Zat geen garantiekaart bij (had hij ook niet ontvangen bij zijn eigen aankoop van het horloge via Chrono24). Jammer maar geen ramp.

Horloge is piekgaaf behalve twee mini krasjes op de bezel (dichtbij de streepjes die tussen de 0 en 15 positie zitten dus valt niet op). Scheelt voor mij weer als perfectionist dat er al iets is gebeurd, als ik de eerste beschadiging zou maken trek ik dat echt niet xD

4 likes

Gefeliciteerd

Maarre…niet om je bang te willen maken. Maar dat lijkt me wel heel goedkoop.

Te goedkoop

Ik ben nu wel extra nieuwsgierig naar de plaatjes ja

Helemaal in combinatie met:

1 like

Rijke Duitser geeft mij ook een Nigeriaanse prins vibe

Maar goed. Hopelijk zien wij zoals zo vaak weer dingen die er niet zijn en heeft ons nieuwe lid een mooie deal gehad

4 likes

Jongens, ik snap de reacties maar relax, het is een echte!

Zodra het toegestaan zal ik de plaatjes posten. Het horloge is absoluut zilver en begint al mooie patina te ontwikkelen. Dit was een trusted seller met al 17 jaar Chrono24 account dus daarom was ik er als de kippen bij toen ik deze deal kom sluiten.

Vraagprijs was 2500, heb 2000 geboden, dat werd geaccepteerd. Zag op de foto’s de kleine bezel krasjes en heb ernaar gevraagd, hij zei de bezel is piekfijn. Bij aankomst zag ik de krasjes ook en daarna bood bij me 200 euro compensatie aan voor het feit dat de advertentie wel een onbeschadigde bezel beschreef. En dat was het, 1800 euro en een mooie 925 :muscle:

5 likes

Rijke Duitser is trouwens niet wat hij zelf heeft verteld, maar mijn interpretatie: hij was heel relaxed onder deze bedragen en hoefde niet de hoofdprijs. Dan heb je wel geld lijkt me.

1 like

Een echte steal. Nooit meer wegdoen dus. Gefeliciteerd met deze top NA

11 likes

Ik ben heel relaxed hoor

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst en deal

1 like

Prachtige foto!

1 like

unnamed

11 likes

Ik zit nu op Trust level 1 dus kan foto’s uploaden

18 likes

Gefeliciteerd met je Duitse Tudor! Schitterend model. En welkom op HF uiteraard. :clap:

1 like

29 likes

Ziet er goed uit! Geniet van je aanwinst, en welkom bij de club

1 like