Bijna tijd om te gaan gourmetten: zin in in
Heb je de stalenband er ook bij ?
Nee helaas niet, maar de prijs was er ook naar😅
Wel de moeite waard om er bij te kopen hoor!
Easylink vaan steel reef ertussen ipv de diver extension,
Waar heb je een band kunnen vinden? Kan ik deze gewoon bij tudor bestellen? En wat zijn de kosten hiervan ongeveer als ik vragen mag
Band voor de Tudor is 730 euro bij Schaap
Kan je deze los kopen of moet je het horloge dan ook daar laten servicen? En welke code band en endlinks krijg je dan?
Heel tof
Service code band krijg je dan.
650 euro vorig jaar, prima de moeite
78500 band 380 B endlinks band kan je los bestellen
Gisteren in Londen in een Tudor Boutique geweest. Eén van de velen trouwens hier

Toch maar eens deze BB Monochrome gepast en wat een heerlijk horloge. Ik ben eigenlijk helemaal niet toe om wéér een Tudor te kopen. Ik ben er al 2 en het zijn de duurste in mijn collectie. Toch begint het wel weer te kriebelen met deze BB41. Ook de 5 ljnk bracelet zit heel erg goed en ziet er erg strak uit!
De salesman zei ook dat deze echt heel veel beter is (qua kwaliteit) ten opzichte van de oude Tudors Submariner.
Ik kreeg trouwrns direct 300 pond korting aangeboden nadat mijn vriendin daarom grapte…
Als je een bracelet uit die periode wilt hebben moet je bij de Rolex AD zijn.
Of ze nog leverbaar zijn voor deze Sub weet ik niet maar voor mijn DD kost een vergelijkbare bracelet 800-900 euro nieuw bij de AD.
Gebruikt op eBay zijn ze vaak veel duurder. Even langs de dealer kan dus slim zijn (of je doet een oproepje op het forum).
De oude subs met ETA kunnen overal geserviced worden. Die bb41 met inhouse movement alleen door tudor. Ik snap wel dat hij de laatste optie beter vindt
Bedankt voor de info, ik vind de prijzen op chrono en eBay nogal serieus voor een band. Tussen de 700 en 1000 oké, maar 2500 dollar voor een band😅 ik ga maandag even de AD bellen en plaats even een oproep op het forum.
Ja dat is zeker waar!
Maar we vinden in-house altijd een luxe kenmerk.
Terwijl standaard klokwerken inderdaad gemakkelijker en goedkoper in onderhoud zijn.
@TheWornWatch heeft net een nos tudor Sub service bracelet op zijn site staan.
Lucas kassa 3
Ik heb Lucas een DM gestuurd op Instagram
Lekkerrrrr setje Dennis