Dat vrees ik ook ja…
En dat zou dan de eerste keer worden dat zij een herenhorloge lees: ik een dameshorloge om doet…
Gemist van merk?
Als ze na deze aan slaat bij de vrouw kun je altijd nog de collectie uitdunnen… schuif je ze gewoon naar je dame (en kun je ze stiekem zelf ook nog dragen )
…wat zit je toch boordevol slechte ideeën! Eerst dat gedoe met die salmon dial en nu dit weer!
Heel gaaf! Eén van de weinige Heritage Chrono’s hier op HF dacht ik…
Gefeliciteerd met je toffe Ranger
Gefeliciteerd, veel plezier ermee
Heel jammer, dat kwam niet zo over op de officiële product images. Radial brush of graining was mooier geweest.
Leuk, gefeliciteerd met je Ranger .
De leukste, en ik denk eigenlijk ook wel de mooiste uit de Tudorstal.
En met mooi bedoel ik dan in het verlengde van doel van het horloge: weerbestendig, avontuurbestendig, modebestendig. Goed afleesbaar, helder, fraai gemaakt.
Eerste model dat bij het ontwerp al voorbestemd was om het eerste inhouse movement te bevatten.
Daarnaast eerste Tudor met glasbodem.
Nu al bijna een klassieker
Waarom geen Tungsten bezel! Was dan vele betere en stevigere keuze geweest. Anders gewoon zwarte of donkerbruine ceramische bezel!
Aan de andere kant, een half jaartje dragen en hij is al volledig brushed
Die blauwe 54 ziet er echt heel erg leuk uit.
Ik hoop dat het nog even duurt voordat mijn dochter hem ziet , ik ga alvast sparen.
Zelf nog erg blij met mijn Pelagos.
Heel tof de North Flag. Fijn dat je nog zo enthousiast bent en het wordt inderdaad ooit een klassieker. Maar de 925 had je nooit moeten laten gaan
Heb ik ook gedaan helaas. En voor een heel.klein prijsje verkocht