Tudor Only deel XII

Toffe aanwinst :+1:

1 like

Heel veel metaal, en waarschijnlijk redelijk zwaar. :muscle:Daar moet je van houden. Tof dat het gelukt is, niet zo gemakkelijk.
Ik heb ook een P01 gehad. En ik twijfelde of ik een bracelet zou zoeken, maar heb het toch niet gedaan. Ik droeg hem liefst op single pass NATO’s.
Jij kunt de P01 veel beter hebben, mijn pols was op het randje. Uiteindelijk geruild voor een P039. :yum:

1 like

Een mede liefhebber in Schagen :heart: :wave:

Uhm ik woon officieel iets er buiten maar m’n kinderen gaan er naar school en we komen er vaak.

1 like

Jawel, de 58 natuurlijk :wink:

Wij snappen mekaar :ok_hand::muscle:

17 likes

Eens :stuck_out_tongue_winking_eye::ok_hand:

1 like

Hier hetzelfde euvel.

Als ik het goed heb, 1.8x20mm spring bars, van STRPS zijn de volgende - correct?

Ik zoek met name een spring bar om solid end links van Uncle Seiko erin te zetten. Met de originele set bars lukt dat niet…

17 likes

Yes👌🏻

1 like

Leuke nieuwsbrief van de vrienden van ZeitAuktion (die webwinkel is ook een tip voor als je een Tudor wilt buiten de gebaande paden)

4 likes

Die kast kleur in combinatie met de taupe wijzerplaat is zo mooi :heart_eyes:

1 like

Mini GTG in makado :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

DI-RECT

23 likes

27 likes

Ik heb er op 12 februari 2 besteld, afgelopen week bericht gekregen dat ze op 17 juni bezorgd worden… Ik hoop dat die van jou er sneller zijn :blush:

1 like

Hahaha, dat zou best wel niet dan, ik heb nog een paar maanden later besteld.

22 likes

Fijn horloge bij dit warme weer: superlicht titanium en een verstelbare sluiting.

23 likes