Nu net wat langer dan 5 jaar in mijn bezit en nog altijd elke dag een smiley op mijn gezicht!
Iemand heeft mijn Crocs geleend
Ik dacht al, wat ruik ik……
Vorige zomer de hele zomer de zwarte FXD gedragen en deze zomer is het de beurt aan de blauwe. (Heb toch een lichte voorkeur voor de zwarte).
Had ik eindelijk besloten enkel de 39 mee te nemen naar Zuid-Frankrijk volgende week, komt die 54 weer opspelen (luxe-probleem maar zit je er toch wel mee)
Prachtig horloge en naar mijn bescheiden mening een perfecte maat voor jouw pols.
Ja doe die linkse maar dan
Hele vette Tudor
Dank je
Alles is te koop op deze wereld… tegen welke prijs is alleen de vraag
Beste freunden,
Ik ben al een tijdje in de markt voor een Tudor. De kanshebbers zijn inmiddels teruggebracht tot 3 opties:
- De BB54, ik heb een zwak voor vintage proporties, maar was hij er maar in een blauwe kleurstelling.
- De BB58 blue, fantastische kleur maar wordt misschien binnenkort door Tudor van een update voorzien?
- De Pelagos 39. Titanium! Wellicht ga ik mij snel ergeren aan eventuele krassen.
Mijn bescheiden polsjes zijn 17 centimeters.
De definitieve keuze maken is lastiger dan ik had verwacht. Vandaar maar even een spreekwoordelijke hulplijn inschakelen en Robbert ten Brink vragen om het publiek te raadplegen. Ben benieuwd naar de uitslag!
- BB54
- BB58 Blue
- Pelagos 39
Ik heb de 54 gestemd, maar denk dat de Pelago’s ook een goede optie is, anders even passen bij de AD, dan weet je wat er het beste bij je past