Goedemorgen Tudoristen
Gaaf ook op de rubberen band!
Denk dat ik toch maar moet zwichten voor de prijs van de originele OEM rubberen band.
Staat erg goed. En gefeliciteerd met je Burgundy.
danke ben er op het moment ook erg blij mee
op internet vond ik het eerst niks maar in het echt is het een heel mooi horloge
Deze is gisteren (pas) op mijn radar gekomen, ondanks de dikte ben ik er erg van gecharmeerd. De diameter is echter perfect en de bracelet lijkt me echt top. Iemand ervaringen met dit horloge? Ben met name benieuwd naar hoe de dikte mee- of tegenvalt in de praktijk.
Heb de zwarte ruim 2 jaar gedragen en toen vervangen door de BB54.
Om allerlei redenen behalve de dikte
Bij mij was de halve Uncle schakel wel een nuttige toevoeging…
Bedankt voor je reactie. Ben nu benieuwd naar je redenen om ‘m van de hand te doen en wat je bedoelt met die Uncle schakel, dat zegt me even niets.
Uncle levert halve schakels voor o.a. de Pro, daardoor was de band bij mij perfect af te stellen.
Een hele schakel erbij of ertussenuit was een te grote stap.
En waarom deed ik hem weg? Tja, Louisje wilde weer wat anders en Louisje is geen verzamelaar.
Dus als er eentje inkomt moet er ook weer eentje uit
Half Link for Stock Bracelet (for the Tudor Black Bay Pro) – Uncle Straps
Ah oké, helder. Die witte heeft een T-fit clasp voor fijnafstelling, dus dan lijkt een halve schakel me niet meer nodig.
Iedere keer dat ik ‘m zie word ik er weer een beetje warmer van, dus ook hier is de behoefte om af te wisselen herkenbaar .
Ik heb zelf de 54 met halflink en T-fit.beste combi. Zonder halflink, zit of de T-fit helemaal in of uitgeschoven, nu lekker in het midden en kan je spelen met de afstelling