Tudor Only deel XII

Zijn er mensen die van een 58 naar een 54 zijn gewisseld, of vice versa? Ben op zoek naar ervaringen …

5 likes

Bij ons zeggen ze Lowieke :sweat_smile:
Hier is’t ie dan, de Pro van ‘Louisje’ met de halve link en T-fit. Nog steeds super blij met deze.

20 likes

Fijne avond Tudoristen

19 likes

Lilac snowflake

32 likes

Exact de situatie die je benoemt had ik niet.

Echter, ik heb bij aankoop van mijn BB54 ook de BB58 in handen gehad. Daardoor kon ik direct op gevoel kiezen voor het model dat voor mij het beste werkt. De dikte, diameter en iets kleinere lug to lug hebben voor mij het verschil gemaakt.
Ik heb ook vaker de BB58 van @Petteflet naast mijn BB54 gehouden, dan heb ik nog geen twijfel gehad.

Je hebt nu een BB58 en overweegt om te ruilen voor een BB54?

Nog een foto voor de sfeer:

30 likes

Leuk om ze zo naast elkaar te zien!

Nee, heb al meerdere keren een BB58 gehad… en iedere keer verkocht omdat ik wat onrustig was en continu naar iets anders aan het kijken was. Nu is mijn oog (weer) op een 58 gevallen, maar heb nog nooit een 54 vast gehad.

Een aantal zaken spreken mij aan van de 54; de maat, de bezel afwerking en sluiting bijvoorbeeld. Het goud op de bezel vind ik minder van de 58, maar wel leuker dan het steriele van de 54.

Ondanks dat de maat op papier mooier is van de 54, heb mij nooit gestoord de 58. Daarnaast heb ik al een leuke mid size duiker in de vorm van een Seiko SBEN003

16 likes

Gelukkig weer om de pols
Na voledige service beurt
En vele onderdelen vervangen
Wat kwam door achterstallig onderhoud
Maar nu weer top
Dank je Rob Pieters top vakman

19 likes

In Las Vegas zojuist bij de boutique werkelijk iedere limited om gehad. Flamingo chronos, blue lagoon (mooi maar wel modden met een radial brush op de bezel) burgendy 58 (in real life echt heel mooi!) en de F1 ceramic (mooie blauwe dial

Bij bucherer exceptionele service, een van m’n pushpins was versleten en was niet goed meer (pin stak te ver uit).
Even langs de servicebalie en na 5 minuten de Sub weer terug gekregen met twee nieuwe pushpins.
Service, dus geheel gratis.
Dat kom je in Nederland bij een dealer waar je geen band mee hebt toch niet meer tegen volgens mij.

8 likes

Yes

23 likes

BB58 gehad net na de release, inmiddels een jaar de BB54. Vind de BB54 een stap vooruit vanwege T-fit (volgens mij heeft de BB58 dat inmiddels ook) maar vooral vanwege de kastgrootte. Is allemaal persoonlijk dus ik zou gewoon passen als ik jou was

2 likes

Gefeliciteerd met je NA! veel draagplezier

1 like

Poh ik vind deze date day wel lekker zeg… :star_struck:

19 likes

2 likes

1 like

Lekker gebruiken die sub wou ik bij m’n foto zetten. Werkt de site niet :face_with_peeking_eye:
Nou verbale omschrijving dan: uitdagende hike in Zion National Park vandaag. Angels landing, op een smalle rotsformatie met aan blijde kanten van de route een flinke afgrond. That all met de 9411 sub om de pols :ok_hand:

1 like

Geniet ervan! Hier alleen aan het begin gestaan maar mijn vrouw zag het niet zitten om verder te gaan dus moet nog eens terug :sweat_smile:

1 like

Mijn vrouw idem, na 100 meter dus achtergelaten :grin:
Met de dochter naar het einde gelopen :+1:

1 like

Mooi man :facepunch:

1 like

Je tudor modden met andere bezel? Ervaring mee?