Tudor Only deel XII

Hier gekocht op het forum, maar heb de factuur van Gassan nog wel :+1:

Is het dan verstandig om eerst contact op te nemen of meteen langs gaan (met het risico dat ze er niks aan gaan doen…)

Zou inderdaad iets minder ruimte moeten zijn.

Wel een prachtige Tudor zeg, gefeliciteerd!

1 like

Blijft leuk en een Tudor die je niet zo vaak ziet.

38 likes

De Tudor triniteit
(weet het, wijzers staan voor het uur maar had enkel 's middags tijd)

P.S.: Beste wensen voor iedereen trouwens :grinning::boom:

31 likes

Prachtig!

absoluut niet normaal of wenselijk, kan me ook niet voorstellen hoe zoiets gebeurd.
Ik zou het opnemen met degene van wie het horloge gekocht is, en als deze er niets mee kan zou ik terug naar Gassan. Of dit echter effect zal hebben kan ik niet zeggen, ik heb zelf namelijk ook al problemen met tolerantie en speling gehad met een nieuwe BB58 en dat was binnen de perken en normaal volgends hun.

Absoluut mee terug gaan. Tis geen seiko van 300 euro. De bezel van mijn BB58 GMT stond ook bijzonder slecht uitgelijnd, was ook geen enkele issue bij Gassan en werd keurig verholpen.

(Oud) plaatje voor de sfeer:

32 likes

29 likes

Mijn oog was er ook al opgevallen. Mooi met het rood.

1 like

Bezoekje gebracht aan Tudor AD in Zeeuws Vlaanderen. Heel netjes en leuk geholpen. Namen alle tijd. Met onderstaande 54 uiteindelijk de deur uitgegaan.

50 likes

Gefeliciteerd! Staat mooi zo.

Mijn beste,

Een verfrissend rondje langs de Hollandse IJssel.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

23 likes

Heb een aantal black bays gehad, en als ze flink gedragen worden dan krijg je zeker wel zo’n gap. Had een bb58 uit 2020 en die had het een beetje. Had een bb41 uit 2012 die had het mega. Stoorde me er ook wel aan moet ik zeggen.

Edit: deze is ook wel vrij heftig, uit welk jaar komt hij? Wellicht is er een oude band op gezet?

2 likes

Gefeliciteerd met je Tudor, veel draagplezier ermee :+1:.

Vanavond de Date+Day weer eens omslingeren naar eerst nog even genieten van deze :star_struck:
Beste daily die ik ooit gehad heb!
Charme van vintage🥰 maar door de Rolex service de gemakken van modern💪🏻.
De steel reef easylink werkt super en zorgt dat deze 50 jaar oude knaller net zo bruikbaar is als een modern model :ok_hand:

38 likes

In Sluis?

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een prachtige aanwinst.

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd!
Leuke gasten daar bij Fliers…

Van harte, prachtig horloge en staat heel mooi.

Gefeliciteerd!! Geniet er van :+1: