Tudor Only deel XII

Goedemorgen, op wederom een grijze dag!

40 likes

Zo’n mooi horloge. Wat een mooie dikke laag tritium. :star_struck: :ok_hand: Dit zijn echt de ultieme Tudors.

2 likes

Dank je heb goed noeten zoeken en ver voor moeten rijden, maar is het zeker waard geweest. Vind hem echt super :heart_eyes::heart_eyes: blijf er naa r kijken :facepunch::facepunch:

Tis jammer dat ik geen fotograaf ben want mijn foto’s doen het horloge tekort irl echt fantastisch :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik neem volgende keer m’n camera wel mee voor wat foto’s van je mooie Tudors :grin:

1 like

36 likes

Deal :grinning: :grinning:

2 likes

32 likes

Prachtig horloge idd / meters first :+1:

1 like

The Real Snowflake :100:

2 likes

25 likes

2 likes

Denk dat Tudor altijd meters first heeft, niet?

Prachtig horloge inderdaad :grin:

3 likes

Het geluksmomentje: je hebt een Tudor met een afwijkende maat endlinks waarvan de enige correcte optie zeer kort op een specifiek later model geleverd is maar nergens te vinden (ref 600 tudor endlinks).
Uit wanhoop bestel je op goed geluk drie Ali banden onder het motto dan kan ik in ieder geval oefenen op het netter passend maken van end links zonder dat het een kapitaal kost.
Blijkt een van de links vrijwel perfect te passen op zowel de case als de originele vintage tudor bracelet die ik reeds had​:tada::tada::tada:

Een klein juigje heb ik wel gedaan :grin:

51 likes

Mooi zo met die stalen band Dennis. Top :facepunch::facepunch:

1 like

Hoe meer ik de Ranger bekijk, hoe meer zin ik er in krijg…

Vandaag toevallig langs de vitrine van een AD gepasseerd, had geen tijd om binnen te gaan, maar toch even gekeken.

Heb al een Black Bay Pro en de enige Tudors waarvan de wijzerplaat verschillend genoeg is, zijn de Pelagos 39 en de Ranger.

De Ranger begint me echt wel enorm aan te spreken. No nonsense en minimalistisch. Nog niet om de pols gehad maar binnenkort toch eens proberen.

Klopt het wanneer ik zeg dat de metalen armband van mijn BB Pro en die van de Ranger dezelfde is ?

2 likes

Nee, die van de pro is anders
Zowel de endlinks als de band zelf verscillen.

My bad… dacht beide 20mm, T-fit, zien er heel gelijkaardig uit maar ik ging enkel af op het visuele.
Niet goed gekeken dus.

1 like

26 likes

Beide 20mm klopt wel. Ranger endlinks passen. Wel op een B58. Bij de pro hebben ze wat stappen genomen zodat hij niet op een bb58 paste. Waarom geeen idee maar hij zal dus ook niet passen op een ranger.

1 like

40 likes